Leuke films + beschrijving!

Omdat ik ziek ben (Pfeiffer) zit ik al 2 weken thuis, dus misschien snap je wel dat ik me verveel.

[b]Daarom wil ik jullie vragen of jullie nog leuke films weten, het liefste met beschrijving, zodat ik, en de rest die leuke films zoeken gelijk weten waar het over gaat.

Ik probeer om alle films die met beschrijving hier neer worden gezet in deze post te zetten zodat ze niet verspreid staat door het hele topic.

Het maakt me niet echt uit wat voor soort film het is. Maar als ik een genre moet kiezen, kies ik voor Romantiek of (Romantische) Komedie.

Alvast bedankt![/b]

ohja, ik ben 14 jaar, misschien kun je er wat mee?

Hairspray:
Over een dik meisje die probeert een show te intergreren.

Taken:
Over een meisje dat met haar vriendin op vakanie gaat en dan wordt ze gekidnapt.

Titanic:
Die ken je vast wel.

She’s the man:
meisje zit op school bij het het meisjesvoetbalteam, maar die wordt opgeheven.
Omdat haar tweelingbroer op een andere school zit en naar Londen gaat,
gaat ze als haar broer naar die school om daar in het voetbalteam te komen.

Bridget Jones’s Diary
Over een soort van onhandige vrouw die op zoek is naar haar prins op het witte paard.

Bridget Jones’s Diary 2
Het vervolg, dus. Dit zijn trouwens ook best wel kerstfilms.

Knocked Up
Over een mevrouw (hehe) die na een onenightstand zwanger raakt. Zij en de vader proberen er het beste van te maken, ondanks hun verschillen.

Forgetting Sarah Marshall
Over een man die is gedumpt door z’n ex, Sarah Marshall. Hij gaat naar Hawaii om afleiding te vinden, maar daar loopt hij haar en haar nieuwe lover tegen het lijf.

Mona Lisa Smile
Over een universiteit voor meisjes in de jaren '50. De nieuwe kunstlerares ziet dat de meisjes allemaal trouwen en huisvrouw worden en probeert dat te veranderen.

While you were sleeping
Een vrouw werkt bij een loket bij de spoorwegen. Als er man op de rails valt, zij hem probeert te redden, en hij vervolgens in coma raakt, neemt iedereen aan dat zij zijn vriendin is.

How to lose a guy in 10 days
Een vrouw met een ‘how to’ column in een tijdschrift krijgt de opdracht om een man af te stoten in 10 dagen, terwijl de man in kwestie de opdracht heeft haar verliefd op hem te laten worden.

Raising Helen
Helen, assistente bij een groot modeblad, verliest haar zus en zwager bij een auto-ongeluk. Zij krijgt de voogdij over hun drie kinderen en probeert dat te combineren met haar leven in de modewereld.

August rush
“August Rush” vertelt het verhaal van een charismatische Ierse zanger Louis (Jonathan Rhys Meyers) en de mooie jonge celliste Lyla (Keri Russell) die elkaar bij toeval ontmoeten in New York maar na een magische nacht van mekaar weggerukt worden. Kort erna bevalt Lyla van een zoontje, maar door toedoen van Lyla’s vader wordt de jongen in een weeshuis geplaatst zonder medeweten van Lyla die denkt dat haar zoontje gestorven is bij de geboorte. 12 jaar later gaat August (Freddie Highmore) op zoek naar zijn ouders gebruikmakend van zijn ongelooflijk talent om muziek te maken. Die Moet je gewoon zien

Across the universe
De jaren '60. Engelsman Jude gaat naar de Verenigde Staten en wordt daar verliefd op Lucy. Dit alles gaat echter in tegen de groeiende problemen tussen de Verenigde Staten en Vietnam. Als Lucy’s broer moet vechten in het leger, wordt Lucy een activist voor vrede. Musical achtig, met veel beatles muziek

Hairspray:
Over een dik meisje die probeert een show te intergreren.
Sorry ik ben niet goed in beschrijvingen.
Taken:
Over een meisje dat met haar vriendin op vakanie gaat en dan word ze gekidnapt.
Titanic:
Die ken je vast wel. :stuck_out_tongue:

Uhm…
Voor de rest moet ik ff nadenken.

verder helemaal niemand? :confounded:
dus dan maar een upje voor mezelf.

She’s the man
romantische komedie

meisje zit op school bij het het meisjesvoetbalteam,
maar die wordt opgeheven.
Omdat haar tweelingbroer op andere school zit en naar Londen gaat, gaat ze als haar broer naar die school om daar inhet voetbalteam te komen.

beterschap =)

Bridget Jones’s Diary Over een soort van onhandige vrouw die op zoek is naar haar prins op het witte paard.
Bridget Jones’s Diary 2 Het vervolg, dus. Dit zijn trouwens ook best wel kerstfilms.
Knocked Up Over een mevrouw (hehe) die na een onenightstand zwanger raakt. Zij en de vader proberen er het beste van te maken, ondanks hun verschillen.
Forgetting Sarah Marshall Over een man die is gedumpt door z’n ex, Sarah Marshall. Hij gaat naar Hawaii om afleiding te vinden, maar daar loopt hij haar en haar nieuwe lover tegen het lijf.
Mona Lisa Smile Over een universiteit voor meisjes in de jaren '50. De nieuwe kunstlerares ziet dat de meisjes allemaal trouwen en huisvrouw worden en probeert dat te veranderen.
While you were sleeping Een vrouw werkt bij een loket bij de spoorwegen. Als er man op de rails valt, zij hem probeert te redden, en hij vervolgens in coma raakt, neemt iedereen aan dat zij zijn vriendin is.
How to lose a guy in 10 days Een vrouw met een ‘how to’ column in een tijdschrift krijgt de opdracht om een man af te stoten in 10 dagen, terwijl de man in kwestie de opdracht heeft haar verliefd op hem te laten worden.
Raising Helen Helen, assistente bij een groot modeblad, verliest haar zus en zwager bij een auto-ongeluk. Zij krijgt de voogdij over hun drie kinderen en probeert dat te combineren met haar leven in de modewereld.

Ik heb even geen zin meer in omschrijvingen, maar in hetzelfde genre:
Fool’s Gold
My best friend’s girl

August rush"August Rush" vertelt het verhaal van een charismatische Ierse zanger Louis (Jonathan Rhys Meyers) en de mooie jonge celliste Lyla (Keri Russell) die elkaar bij toeval ontmoeten in New York maar na een magische nacht van mekaar weggerukt worden. Kort erna bevalt Lyla van een zoontje, maar door toedoen van Lyla’s vader wordt de jongen in een weeshuis geplaatst zonder medeweten van Lyla die denkt dat haar zoontje gestorven is bij de geboorte. 12 jaar later gaat August (Freddie Highmore) op zoek naar zijn ouders gebruikmakend van zijn ongelooflijk talent om muziek te maken. Die Moet je gewoon zien :slightly_smiling_face:
Across the universe De jaren '60. Engelsman Jude gaat naar de Verenigde Staten en wordt daar verliefd op Lucy. Dit alles gaat echter in tegen de groeiende problemen tussen de Verenigde Staten en Vietnam. Als Lucy’s broer moet vechten in het leger, wordt Lucy een activist voor vrede. Musical achtig, met veel beatles muziek :slightly_smiling_face:

bedankt!
maar ik wil meeeeer!