leuke feestjurken voor kinderen

hallo , ik heb een kind en zij gaat naar een school bal maar heeft niks om te dragen!! weeten jullie iets ?x ze is 12 jaar ! xx :couplekiss_man_woman:

uh dus jij hebt op je tiende een kind gehad? je bent volgens je profiel namelijk 22 jaar…

^haha

ik ben 37 ! help me please!!!x

misschien had je dat dan op je profiel moeten invullen, anders komt het wat ongeloofwaardig over… maargoed, toen ik 12 was een een schoolbal had, deed ik een jurkje of rokje aan en op internet kan je leuke dingen vinden. misschien heeft ze zelf ook al ideeen?

gewoon een schattig jurkje dat ze nog in haar kast heeft hangen. (is ze.nl niet meer een site voor jouw leeftijd?)

[fgcolor=#E00B36]ze heeft al op internet gekeken maar [fgcolor=#B30098]ze kon[/fgcolor] niks vinden ! :frowning_face: :frowning_face:[/fgcolor]

In de Massimo Dutti hebben ze soms mooie feestjurkjes voor kinderen.

daar heb ik al gekeken ! xx :frowning_face:

Koop gewoon iets schattigs van de H&M.

Je komt trouwens niet echt geloofwaardig over.

Inderdaad. Je typt niet als een moeder van 37, maar als een 12-jarige die hier voor de grap doet alsof hij/zij een kind heeft.

Maar mocht het niet zo zijn: H&M, C&A Kids, dat soort winkels. Ik zou nooit iets heel duurs kopen voor zo’n kind; ze groeien er toch weer overheen.

Ik denk dat jij zelf dat 12 jarige kind bent. In iedergeval, bij de h&m kinder afdeling is vast wel iets te vinden.

ik ben niet een 12 jarige ! !!! ik doe dit voor mijn dochter omdat ik heel veel van haar hou !!!

ik denk dus wel dat je een 12 jarige bent, een volwassene typt volwassener. Die vindt het niet nodig om naar een (niet geheel goede) zin 4592384 uitroeptekens te zetten.

Totaal niet geloofwaardig dit.

Maarja, kijk gewoon bij de H&M. Daar hebben ze nu leuke zomerjurkjes, daar zit vast wel wat leuks tussen.

Je hebt je leeftijd nu naar 35 veranderd terwijl je zegt dat je 37 bent? Dan ken je je eigen geboortedatum niet eens.

Hoe dan ook, kijk bij H&M, V&D, de Bijenkorf etc. dan kom je heus wel wat tegen. Voor jezelf. Je schrijft als een ‘volwassen vrouw’ te kinderachtig, dit kan echt niet. Het komt ook niet vaak voor dat je op je 37e ‘weeten’ nog verkeerd schrijft. No offense voor mensen die de taal niet goed beheersen, jullie begrijpen vast mijn punt.

P.s.: Als een volwassen vrouw met een kind van al 12 jaar lijkt het me een beetje raar dat je nog niet weet wat je moet doen als je iemand leuk vindt :’) http://forum.girlscene.nl…essage/11491348#m11491348

Je mag heus wel toegeven dat je nog een kind bent, er zijn zoveel kindjes hier.

weet je wat je gelooft mij niet dat maakt me niet uit !

haha

Voor dit soort vragen is het ik zoek topic, bij verkoop.