Leuke Engelse/Franse Boeken

Heeeeeeeey,

Ik zoek leuke Engelse en/of Franse boeken die niet te moeilijk zijn om te lezen.
Deze heb ik al gelezen:
-Dare to dream van One Direction
-Forever young van One Direction
En hier ben ik in bezig:
-Bobby Brown makeup manual van Bobby Brown
Als er iemand een leuk Engels of Frans boek weet laat het me dan zeker weten :slightly_smiling_face:

Ik weet wel leuke Engelse boeken, maar ik heb niet het idee dat wij dezelfde smaak hebben:’)

ten little niggers ( in het amerikaans: and then there where none) van agatha christie vond ik geweldig

en de dingen van roald dahl ook

The boy in the striped pyjamas, het thema klinkt saai maar het is echt leuk :slightly_smiling_face:
Maar ik denk niet dat dat jou smaak is, aan je eerdere boeken te zien…

Dat zijn toch geen boeken kom op.
Ik wou net allemaal leuke klassiekers opnoemen :’)
Nouja:
Pride en prejudice en lord of the flies.

Divergent + Insurgent - Veronica Roth
The Hunger Games trilogie - Suzanne Collins

Voor Frans moet je zeker Le petit prince lezen. Die is zo lief :3
En voor Engels heb ik in mijn ‘te lezen’ lijstje deze titels staan:
Animal Farm
Hunger Games
Water for Elephants
Golden Compass

En verder vond ik 1984 ook een erg interessant boek. Maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld :’)

Marley and Me is een Engels boek dat niet lastig te lezen is.

IS DAAR EEN BOEK VAN!?
Die film vond ik echt geweldig namelijk.
Oké, mijn hele lijstje kan weg, dít wordt het eerste de beste Engelse boek dat ik ga lezen!

Edit: Ik heb hem ook serieus nu gewoon gekocht op ebay voor 5 euro :grinning_face_with_smiling_eyes:

1984 is geweldig! Maar ik kan me wel voorstellen dat op GS de meerderheid zelfs nog nooit van dat boek gehoord heeft :’)

Le Petit Prince is zeker een aanrader! Les miserables ook. En verder heb ik (bijna geen) boeken in het Frans gelezen, want ik ben er niet goed in :’)

En in het Engels zijn er zoveel geweldige boeken, ik kan er alleen niet echt op andere komen nu :’)

Dear Nobody :slightly_smiling_face:

Heee, eindelijk een mede 1984 liefhebber! Wij moesten hem met school lezen en iedereen vond het maar saai, maar ik vond het echt reuse interessant en mega spannend!

Slam is ook een geweldig boek! En helemaal niet moelijk zelf ik kon er doorheen komen

Animal farm.

Als iemand Franse/Spaanse boeken weet die niet té moeilijk zijn (makkelijk te begrijpen en niet te ingewikkelde verhaallijn), zou ik het heel graag willen weten.

tiger eyes - judy blume :slightly_smiling_face: