leuke en cheape sitess

weten jullie nog leuke en goedkope site’s voor kleding en schoenenn??
thankss!

www.ebay.com

www.Marktplaats.nl?

yesstyle.com
ebay.com

hee op www.shopwithyourfriends.com heb je alle webshops bij elkaar. Je kunt hier ook op prijs sorteren. Ze hebben daarna o.a. Nelly, Asos, Zalando en nog meer relatief goedkope shops.

ik vind H&M online ook vaak sale hebben lekker goedkoop

ik zoek trouwens een schoen met een mega hoog plateu en dan de hak iets van 5 cm hoger:P?

petshop, bij topshop.com heb ik wedges gezien die dat ong. hebben, ik zou even kijken als ik jou was. je moet alleen wel een creditcard hebben… (paypal)

ik heb net met toefal al 2 paar gevonden op nelly.com ik zal nog kijken op topshop

dankje

hierbij voeg nelly.com heb net oorbellen voor 2.50 en 2 paar schoenne voor rond de 20 euro

is er niet een algemeen online shops topic? (:

Mijn webwinkel^^ danbi-fashion.tk

etsy.com (heel leuk)

en een website wat eindigt op .tk vertrouw ik bij default nooit ^, dus als ik jou was zou ik ff een .com aanvragen. Kost je niet zo veel.

klopt, Ichdrasil heeft gelijk.

www.kenzaa.nl is een superleuke webshop. Hele betaalbare kleding, maar wel van goede kwaliteit en fijne materialen! Ze leveren ook nog eens heel snel (als je voor 4 uur besteld vaak al de volgende dag) en het zit allemaal netjes verpakt. Je kunt gewoon met internetbankieren (iDeal) betalen, dus dat is ook handig.
Voornamelijk voor de kleinste maatjes (XXS/XS/S), maar er zijn ook wat items in maat M bij.

Forever21 is goedkoop. Asos heeft goedkope en dure items.

ansenfrans.nl is een vrije jonge vintage-webshop waarvan ik mede beheerder ben. Zeker niet te duur! De stijl moet wel net bij je passen.

Tot aankomende zondag is het 1 + 1 gratis bij Lazy Laundry…zij bestaan nu 2 jaar namelijk. Dus koop je bijv. een dress van 60 euro…mag je een ander item op de site uitzoeken. Het goedkoopste item krijg je er dan gratis en voor niks bij! :dancing_women:

^ hou op met die domme reclame

www.onlyshe.nl :wink:

www.asos.com
www.hm.com
www.ebay.com
www.kenzaa.nl