Leuke drankspelletjes

Heee meiden.
Altijd voordat ik uit ga zit ik met een paar vriendinnen bij iemand thuis en gaan we altijd even wat drinken. Maar het lijkt mij leuker om dan drankspelletjes te doen, wie weet er leuke drankspelletjes, met uitleg erbij graag hihi
Liefs,

Oehh dat lijkt me ook weleens leuk, ik ben benieuwd hihi!

Ik heb gister wat geleerd van m’n broertje :’)

Kaartjes van een glaasje blazen. Je moet een pak kaarten (zonder doos ofc) op een glas leggen en dan moet iedereen er om de beurt tegen blazen. Als je zo blaast dat alles er af is, moet jij een shotje nemen van iets en als er 1 kaart blijft liggen moet degene na jou een shotje nemen. Als er nog meer dan 1 op ligt, moet de volgende gewoon blazen tot er 1 ligt of dat alles er af ligt.

Ik weet wel dat kaartjes blazen en zap de neger bestaat, maar er zijn er vast nog veel meer!

Deze site staan er heul veel:

http://www.goedkoopbier.nl/drankspeloverzicht

ik vind drankspelletjes echt debiel, krijg je alleen maar ongelukken van

ik vind drankspelletjes echt debiel, krijg je alleen maar ongelukken van

Met 2dobbelstenen dobbelen. en dan het aantal ogen aftellen in het groepje. En dan moet diegene het aantal ogen aan slokjes drinken ofzo. Deden ooit een aantal mensen op een feestje.

Maar over het algemeen heb ik een hekel aan die dingen.

Oke, bedankt voor de info, erg relevant.

Oke, ik vroeg niet echt om jou mening ofzo…

Oeh kaartjeblazen daar ben ik zo slecht in…op een gegeven moment denk ik dat het de bedoeling is om alle kaarten er in een keer af te blazen en dan blijf je maar atten :stuck_out_tongue:

Maar verder weet ik er geen, sorry…

Er is ook dat ene spel dat je moet dobbelen en dat de cijfers een betekenis hebben. Bij 4 = een regel verzinnen. En dan mag je iets bedenken, zoals eerst op tafel slaan voor je drinkt en als je dat niet doet moet je weer drinken (en eerst op de tafel slaan :p).

dubbel

Stel je gaat met 4 mensen zo’n spel doen hoeveel flessen heb je dan nodig en wat is lekker om te shotten?

Ipv zap de neger een willekeurig woord nemen dan 1 min kijken. Komt het woord er in voor dan moet je drinken. Zegt de “tv” haha meerdere keren het woord dan ook meer drankjes. Dus 20e fuck 20 drankjes.

Kingzen/kingsen! Dat is echt onwijs leuk. Doen wij altijd! Moet je maar even Googlen. Heb je alleen een kaartspel voor nodig. Daarbij is elke kaart een andere regel. Bijvoorbeeld de boer = waterval. De rode 7 is 7 shotjes geven en de zwarte 7 is 7 shotjes nemen. Ga zo maar door. Regels zijn gewoon op internet te vinden.

Stef Stuntpiloot!! Is zo leuk!! Ben er alleen behoorlijk slecht in haha. Maar mexxen, kingsen en zap de neger is ook leuk.

Kingsen! Maar de spelregels zijn ingewikkeld. Je hebt een kaartspel en die leg je in een kring, met alle kaarten over elkaar (als iemand de kring verbreekt moet er worden geshot) En tijdens het spel mag je niet plassen behalve als je kaart 5 pakt.
Bij ons is het dit:
2= shotje nemen (spreekt voor zich)
3 = shotje uitdelen (uitdelen aan iemand van de groep)
4= zip zip (begint bij degene en ga met de klok rond zip en als iemand boink zegt gaat ie tegen de klok in, totdat iemand het fout doet, diegene moet shotten)
5= plaskaart (je mag naar het toilet)
6 = smokey eye (je mag de persoon die deze kaart heeft niet aankijken totdat de volgende een 6 pakt. als je degene aankijkt die smokey eye is moet je shotten! gebeurt erg veel dus!)
7 = regel afschaffen (de regel die is verzonnen bij de A’s mag worden afgeschaft maar hoeft niet)
8 = blackbox (iedereen doet zijn ogen dicht behalve degene die de kaart trok, deze stelt een vraag en iedereen moet blind wijzen, wie de meeste vingers naar zich toe krijgt moet shotten)
9 = posekaart (deze mag in het hele spel gebruikt worden en degene die de kaart heeft kan plotseling een ‘pose’ doen en wie hem dan als laatste nadoet moet shotten)
10= ive never (degene die deze kaart trekt zegt iets wat zij nog nooit heeft gedaan, degenen die het wel hebben gedaan moeten shotten)
J = dubbelshot (2 shotjes voor degene die hem pakken)
Q = Quizmaster (de quizmaster mag door het hele spel vragen stellen. Daarop mag niemand antwoorden want als je dat wel doet moet je shotten. als iemand anders een Q pakt vervangt diegene de quizmaster. er is dus telkens maar 1 quizmaster tegelijk)
K = kingshot (er staat een glas op tafel en bij de eerste 3 x dat de Koning wordt gepakt wordt er telkens een shotje in dat glas gedaan (3 dezelfde of allemaal verschillende) en de 4e koning die gepakt wordt moet het hele glas opdrinken)
A = regel verzinnen (bij deze kaart mag je een regel verzinnen voor iedereen incl jijzelf. bv: geen ja of nee meer zeggen zoja shot, niet meer aan je haar zitten etc)

Kingsen heeft iedereen wel andere regels bij dus je moet de leukste er maar uitpikken!

Wat houd waterval in dan? Ben benieuwd!