Leuke dingen op je whiteboard

Hooii! Ik dacht laat ik eens een topic openen over whiteboards.
Weten jullie wat je allemaal op je whiteboard kan maken, plakken enz.?
Bv: zelf een magneetje maken!

ps: Heeft iemand uitleg voor een zelfgeaakt viltmagneetje?

• Met van die white board stiften tekeningen maken
  • Een to do lijst erop schrijven

^^ Leuukk!! Maar watvoor tekeningen!??

ik verkoop zelfgemaakte magneten op www.myhomemadestuff.webnode.nl → kopje: home deco → kopje: Magneten.

Op mijn whiteboard heb ik met watervaste stift getekend gheghe.

Met fimo een 3d dingetje maken met een magneetje eraan :slightly_smiling_face:.

al wil je het weg hebben moet je gwn met whitebordstift over de watervaste heen en dan uitvegen (:

upp!! ^^

ik heb vriendinnen er vanalles op laten schrijven, en met magneetjes concertkaartjes erop gehangen.

Ik heb; ‘May the odds be ever in your favor’

Mijne hangt vol met foto’s, parkeerboete, leuke magneetjes, roosters en tekeningen die ik ooit heb gekregen.

Ik heb daar al mijn bioscoop kaartjes op hangen en een foto van de konijntjes toen ze klein waren, soms tekent n vriendin van me er ook wel wat dingen op :slightly_smiling_face:

haahhaah parkeerboete:p

^Dan ga ik niet nog een keer de fout in… binnen 3 minuten had ik er eentje, en 52 euro is een rib uit m’n lijf.

hahah jaa je hebt gelijk! Zoooo jaa ik vind het altijdd zooo een zonde!

Ik heb een keer uit oude tijdschriften allemaal mooie reclamecampagnes gescheurd enzo en toen op het whitboard geplakt met magneetjes, je kan er dus een soort kunstwerk van maken dat je kan veranderen zoals je zelf wil! :slightly_smiling_face: hopelijk heb je er iets aan!

Leukk allemaal!!:smiley:

Ik heb van die AH mini’s magneetjes gemaakt! :grinning:

aaaaah vet leukk!!!:D::grinning:

jee! vet creatief! maar hoe kom je aan losse magneten waar je dan iets op maakt?
:flushed: