Leuke dingen om te doen (zittend/liggend)

Hee hee,

Na ik zal het maar evn uitleggen, ben 4 augustus geoppereerd, heb een ding rond me been, en kan dus alleen maar liggen/zitten…
veel kan ik niet doen, soms klein stukje lopen maar oke…

het probleem is…

ik verveel me echt dood, tv word saai, laptop word saai, me boekjes allemaal al uit, dvd’s al 10 keer gekeken…

mijn vraag is dus…
wie weet er leuke dingen om te doen waar je bij kan zitte?
me been moet namelijk omhoog en ik ben beetje door me inspiratie heen…

alvast bedankt

liefs,

ps. foto voorde geintreseerde staat op me profiel

Tekenen ofzo,
ik kan verder ook niets bedenken eigelijk…

nee ik dus ook niet xD
maar voor tekenen moet ik inspiratie hebben… en dt heb ik dus ook gewoon niet omdat ik niks meemaak

Mischien op devianart kijken voor wat ideetjes ofzo?
ik heb ook een keer 4 weken lang in bed moeten liggen en toen verveelde ik me ook helemaal kapot.
bij onze bibliotheek kan je gratis dvd’s en serie’s ( en ze hebben bij ons ongeveer het zelfde als in de videotheek dus echt nieuw spul) lenen ik weet niet of dat bij jullie ook kan maar dan kan je elke week gewoon je vreindinnen of je moeder sturen om een hele stapel halen met wat nieuwe dingen : D

nee bij ons niet, je heb hier hooguit 2 dvd’s en daar moet je nog vet voor betalen ook… pfoe ik wou dt ik t 4 weken mar hd!
hb t nu al anderhalve maand… en moet er waarschijnlijk nog 4enhalf :confused:

ooh dat is jammer,
zo en ik vond mijn maand al lang : O
pfooee ik zit heel hard te denken maar het lukt me niet om iets te verzinnen om te gaan doen…xd

nee ik weet het…
heb van de week koekjes gebakken maar zelfs dat kan ik niet alleen, omdat ik ze niet vn de tafel naar de oven kan brengen en niet overal bij kan…
zo frustrerend!

hmmm… Misschien naaien/breien/borduren ofzo, kralen rijgen, bordspelletjes met je meoder/vriendinnen spelen, op de playstation/xbox oid. brieven schrijven, puzzeltjes maken

succes en beterschap iig!

dankje ^^ ik denk zoiezo dat ik maar nieuwe spellejtes ga kopen want ik heb ze nu allemaal al bijna uitgepseeld uit de playstation, en nahja wii-en ga nie zo lekker…
denk dt ik ook maar eens me ma langs de hobbyzaak stuur
thnx iig :slightly_smiling_face:

/ verhalen schrijven
/ tekenen
/ nieuwe tijdschriften vragen [aan je vriendinnen ofzo]
/ aan een stijlboek werken
/ woordzoekers [als je verder écht niks te doen hebt :’]
/ nagels lakken [als dat kan :stuck_out_tongue:]
/ sit-ups sorry die was flauw xD

wow je hoeft niet naar school
je kunt natuurlijk huiswerk maken :roll_eyes:

beterschap! <3

na ik moet wel naar school, maar dat is zo weinnig, want stage lopen kan ik niet, dus bn dinsdag en woensdga vrij, en maandag en donderdag heel weinig les, 2 tot 4 uurtjes hooguit, en vrydags dan welhele dag…
maar hw heb ik ook niet echt xD
verhale schrijve is niet echt mijn ding en ik hb alle tijdschrifte ook al uit xD

sorry ik ben echt heel flauw vandaag xD
da’s best wel kut [maar dat wist je natuurlijk al :stuck_out_tongue:]

/ muziek luisteren
/ op polyvore? ^^
/ patroontjes proberen te ontdekken op je dekbedovertrek
/ lijstje maken met de dingen die je gaat doen als je weer beter bent
/ gratis catalogi bestellen [attitude holland, H&M]
/ op van die gratis sites? :grinning:

:3

maar dat moet je kunnen!dat kan niet iedereen!

ik doe niet anders xD alleen polycore vind ik niks aan…

en breien kan ik niet xD ja half maar niet echt dt j zegt wauw xD

nu een moment om het te leren haha :stuck_out_tongue: op internet staan genoeg how-to’s, maar je moet het ook maar leuk vinden hoor.

Up

ja inderdaad, nieuwe dingen leren ofzo
stijlboek maken zei iemand al…
leer gitaarspelen :’]
geen idee, succes

hmm ik heb geen flauw idee wt ik zou wille lere xD

ik vind youtube altijd wel verslavend

• Vraag of je moeder een paar dvd boxen meeneemt van een serie die je nog niet kent, dan heb je wel weer even wat te doen =D Ik zou Grey’s Anatomy aanraden maar ik weet natuurlijk niet waar jij van houdt…
  • Als je een rolstoel hebt: (heb je die? als je maar een klein stukje kan lopen denk ik van wel) met een vriendin de rolstoel toegankelijkheid van gebouwen uittesten, kijken of de je overal makkelijk af kan op die schuine stukjes ipv de trap, of met de roltrap proberen te gaan xD En als je het niet goed genoeg vindt een brief aan de gemeente schrijven xD (Ik kan niet aansprakelijk worden gesteld als je een ongeluk krijgt (A) xD)
  • Nieuwe spullen kopen van webshops =D Zoals tassen <3 en accesoires enzo.
  • Uitslapen.
  • Inderdaad iets nieuws leren, een muziekinstrument ofzo maar verder weet ik ook niet echt iets nieuws om te leren =P
  • Als je hierdoor vaak in je kamer zit: kijken of je er nog wel tevreden mee bent en op internet ofzo inspiratie opdoen om hem eventueel te veranderen.
  • Make-up en dingen met je haar uitproberen als je daar het type voor bent (ik ken je natuurlijk niet dus ik heb geen idee =P)
  • Je muziekcollectie aanvullen =D Dus gewoon allemaal leuke nummers zoeken en ze downloaden (lijkt me nogal logisch maarja =P)
  • Iedereen die je op hyves hebt een krabbel sturen, of als je geen hyves hebt er een aanmaken =D Of je Hyves pagina veranderen.
    Okee nu heb ik geen inspiratie meer, ik zou zelf denk ik ook niet weten wat ik moest doen =P Maar ik hoop dat je er iets aan hebt =)

Edit: Ooh ja en natuurlijk foto’s maken van alles en nog wat =D