Leuke dingen om scooter te pimpen

Heee

Ik krijg binnenkort een scooter (Neco Azzuro) en nu ben ik op zoek naar leuke dingen om erop te maken/hangen ofzo zodat ie er leuk uitziet?
Iemand tips of ideeën?
Zet ze hieronder neer! :slightly_smiling_face:

Stickers?! Dit heb ik zelf ook op mijn scooter geplakt. Verder zou ik het zo niet weten :stuck_out_tongue:

Je zou denken dat je op die leeftijd wel zo’n beetje over het ‘pimpen’ heen bent. Ik zou hem zo laten.

Nope ik ben nog niet over het pompen heen!
Ernstigers heb kinds ook al aan gedacht maar als ik die beu ben en ik haal ze er af blijf je ze altijd nog zien…
Dus ik zoek echt iets tijdelijk zodat het eraf kan als ik het beu ben

Van die hawaibloemenkrans om je stuur heen?

Bij de HEMA heb je heel veel spullen om je fiets op te pimpen, misschien ook voor je scooter?

Ohjaa, dat kan ik wel eens kijken! :slightly_smiling_face:
Alle tips blijven welkom!

Ook gewoon bloemenslingers zoals op de fiets? Of een vlaggetje erop…

Met graffiti/spuitbus coole dingen opspuiten?
Met behulp van sjablonen misschien of eigen creativiteit.

Graffiti of spuitbussen vind ik te definitief…
Ik wil echt iets dat er makkelijk weer af te halen is zonder dat je er nog iets van ziet

[size=2]Leuk dat je je scooter gaat pimpen! Ik heb een tijdje terug een Verspascooter gekocht. Heb hem met een rekje en dergelijke musthaves voor je scooter gepimpt. Wou alleen een wat originelere tint aan mijn scooter geven. Via www.autobestickering-expert.nl hadden toen in hun ontwerpstudio een uniek ontwerp gemaakt. Ik vond het plaatsen van de sticker best lastig dus dat heb ik daar ook laten doen! Ik vind het er echt heel cool uitzien en ben er super blij mee:D.

Succes met pimpen!:wink:

Xxxx

Liesje