leuke dingen doen met je vriendje -voor in de winter-

telkens als ik wil afspreken met me vriend weten we nooit wat we moeten doen… het wordt dan saai en dan hoor ik hem altijd klagen… :frowning_face: dus misschien weten jullie leuke dingen om te doen?

we hebben echt al van alles gedaan ! bios,zwemmen,strandwandeling,rondje fietsen,films kijken,tv kijken,bakken (van taart naar cakejes naar sushi!),uiteten,winkelen -________-,buiten ronghangen,op de laptop… naja zo kan ik wel even doorblijven gaan maar weten jullie leuke dingen die ik en misschien andere lezeressen kunnen doen met hun vriendje in de winter? :slightly_smiling_face: (en het liefst zo goedkoop mogelijk ahaha!)

schaatsen =]

jaaa dat is een goed idee :grinning: alleen bij ons is de schaatsbaan nog lang niet open grrr ! :frowning_face:

Nouja, je noemt zelf al veel opties, ik kan me niet voorstellen dat je je dan nog verveelt :’)

naja, ik weet ook niks anders, up!

haha ja al die dignen hebben we al te vaak gedaan dus het begint al beetje te vervelen!

dat probleem heb ik nou ook, ik weet niet wat ik moet doen, ik heb pas een maand met hem maar in de zomer is het makkelijker te verzinne. in de winter is het koud enzo en ik mag niet schaatsen met mijn enkels enzo dus
xx

bowlen?

up!

Schaatsen is altijd wel leuk:) beetje door het bos lopen, warme chocolademelk drinken, film kijken, bioscoop, winkelen, binnen zwemmen, uit eten

nou ik kan heerlijk met mijn vriend uren niets doen en verveel me nooit. als je elkaar al heel lang kent moet dat toch ook een beetje vanzelf gaan lijkt me? lijkt niet echt oke als je je verveelt terwijl je vriendje bij je is.

schaatsen
sneeuwbalgevecht
sneeuwengels maken
sneeuwpop maken
gezellig samen door het bos wandelen, en dan achteraf-
samen voor de haard ofiets dergelijks warme chocomelk drinken,
dicht tegen elkaar aan!

film kijken?
ik verveel me eigenlijk nooit. meestal komt het er op neer dat we eigenlijk niks hebben gedaan, maar dat het toch een super dag was.

we zijn beetje van die persoontjes die niet van ‘niks doen’ houden haha! dan liggen we op bed tv te kijken knuffelen enzo 1 uurtje later zit ik beetje op me laptop en hij zit dan tv te kijken ahah xD zijn ouders zijn dan meestal ook thuis (of de mijne) waardoor we ons beetje moeten gedragen hahahaha

gewoon heel veel verschillende recepten uitproberen =P

zoals hierboven eigenlijk al een beetje gezegd wordt!
genoeg keuze toch?

ja, thank you (:

Stedentripje in Nederland maken!
Wij gaan heel vaak zaterdag ochtend in de auto zitten. Op papier schrijf ik allemaal plaatsnamen (Utrecht, Amsterdam, Den Bosch, Nijmegen, Maastricht enz) en die stop ik een bakje. Dan trekken we een lootje en dan gaan we die dag daar heen.

Gewoon een beetje rondslenteren, winkelen en terasjes pakken! Maar wel ontzettend gezellig en het verveeld niet zo snel door dat je steeds nieuwe dingen ziet.

Ik ga dit topic volgen, up!

upup :grinning: morgen ga ik met me vriendje afspreken maar we zitten weer in dezelfde discussie…
WAT GAAN WE DOEN?

ahhahaa

Ik weet niet hoe oud je bent en of je alleen weg mag met je vriend? Er stond namelijk wel een leuke aanbieding in de Vriendin. (geen idee of het die van vorige week was of 2/3 weken geleden… aanbieding was in ieder geval best lang geldig) Een weekendje weg voor 2 met verblijf in het nieuwe Efteling Bosrijk en incl. gratis entree tot het park.