Leuke dingen doen met je vriend

Geen idee of hier al een topic over is… maar ik wil graag iets leuks doen met mn vriend voor zn verjaardag. Ongeveer 15 euro pp, een dagje uit, maar niet dingen als naar de bios, of zwemmen :slightly_smiling_face: Echt iets leuks, origineels…

Ideeën?

Ja hier is al een topic over.

Ok… waar o waar ^^ Heel irritant dubbele topics… maar dit gaat echt puur om dagjes uit, niet om cadeautjes he, dus bedoel je dan het topic over cadeautjes voor je vriend? :slightly_smiling_face:

Je kan bijvoorbeeld naar een andere stad gaan. Of zelfs dagje parijs ofzo? hoewel dat niet 15 euro is, maar toch nog een redelijke prijs :stuck_out_tongue:?

Als het gure weer je niet uitmaakt, kan je eens naar de kust.

helikoptervlucht of zo’n minivlieguitgje? of parachute, maar dat kost denk ik wel meer dan 15 euro pp

hmm lastig.

heb echt geen idee,
misschien kun je hem vragen wat hij nog ooit een keer samen met jou zou willen doen?

Meerdere zelfs.

http://forum.girlscene.nl…ndje/list_messages/115670

Klikkerdeklik.

En dan hier een slotje:).

Danku ^^

naar de dierentuin ofzo? haha
maar dat is denk ik wel meer dan 20 euro p.p

Nee hoor. Burgers Zoo is iets in de 18,- :slightly_smiling_face: Ik weet niet waar je precies woont?
Heb verder niet echt een idee haha

• Dagjes naar een stad die je niet kent is altijd leuk, al zeg ik het zelf (:
  • samen picknicken is ook leuk.
  • Als het mooi weer is; in het begin van de avond/eind van de middag naar het strand/meer?
    Wij hadden een heel meertje voor ons zelf en dat was echt leuk ;d.
  • Terrasje pikken ;d.
  • Als je een scooter hebt: toeren.
  • Ik en mijn vriend doen ook wel eens; wat random stuff meenemen en dan gewoon ergens heen lopen/fietsen/trein en dan kijken waar we uitkomen en kijken wat er te doen is. Is echt grappig.
  • Een etentje enzo bij je thuis doen als er niemand is.
    (filmpje opzetten, kaarsjes aan, eten, lekker drinken, massageolie)
  • Dierentuin of pretpark.

verder kan ik nu even niks bedenken.

ooh oke, ja dierenpark emmen is 20 entree vandaar haha