leuke dag jongeren

Hallo allemaal !

Ik loop stage in sneek bij een jongerenwerk organisatie, en het leek me leuk om een iets te organiseren voor jongeren! bijvoorbeeld ; een meiden dag ofzo !
Maar mijn vraag was… Wat zou leuk zijn ?
jongeren van 10 tot 18 moeten het leuk vinden. En het is na schooltijd tot een uur of 9. Er mag geen alcohol geschonken worden. Ik ben benieuwd wat girlsceners leuk zouden vinden om met jongeren te gaan doen!

xx Maaike

ehmm
‘survivallen’ ofzo x’]
je weet wel een vlot bouwen, kratten stapelen en klimmen…
zo iets ?

Een bonte avond

wat denk ik veel meisjes trekt is als je allemaal gratis proefmonstertjes en leuke dingetjes krijgt.

Als je vooral veel meiden wilt trekken kun je iets zoals de GirlsFair doen, met mode en make-up enzo. Maar ik denk niet dat daar veel jongens op afkomen, haha.

is het alleen voor meisjes of ook voor jongens?
& survivallen lijkt wel leuk, alleen eeh, kijk naar het weer. ik heb geen verwachting dat het nog goed weer gaat worden dus tja.

thema avonden kan voor jongens en meisjes of gezamenlijk, dat maakt niet uit. Het liefst gezamenlijke dingen. =) maar t zijn idd al ideeen.!

en survival lijkt me nou niet echt een goed idee met t weer idd…

Hehe, woon ook in Sneek! Ze hebben weleens meidendagen gehad in het Bolwerk, ben er nooit heen geweest ofzo.

Volgens mij slaan make-up en beauty dingen altijd wel bij meiden aan x) Tips uitwisselen ofzo, of lekker koken (leuke cupcakes enzo).
Of het opknappen van oude meubels. Bijvoorbeeld je hebt thuis nog een oud kastje staan en die gaan opknappen met verf en leuke accessoires (steentjes enzo).

En bij jongens…paintball ofzo! Paintball is echt leuk, of vinden die thema avonden in een gebouw altijd plaats?