leuke collega..

Ik heb jullie nodig…
ik werk in een restaurant, en ik werk bijna altijd als ik werk samen met een jongen.
De eerste keer dat we samen werkten was al heel leuk, gewoon de hele tijd als er even geen dienblad stond praten we wel.
Nou toen heb ik dus ongeveer een maand niet meer met hem gewerkt. tot 4 weken geleden, toen weer samen en het was net zo gezellig. En daarna nog 3 keer ongeveer.
Dit weekend moest ik vrijdagavond en zaterdagavond ook met hem werken.
Nou vrijdagavond was ook weer leuk, en ik zag hem soms wel naar me kijken enz.
we waren tegelijk klaar dus toen hebben we samen met nog 2 anderen wat gedronken. was gewoon heel gezellig. ( beetje verslaafd aan het woordje gezellig xD)
en zaterdag avond weer, toen zaten we echt constant elkaar in de ogen te kijken. Niet 1 of 2 seconden ofzo gewoon echt totdat we langs elkaar heen waren.
daarna ging hij nog uit met z’n vrienden. Maar hij vroeg eerst nog zo aan mij gaan we nog wat drinken? ik natuurlijk ja gezegd, was ook met iemand erbij nog.

Vrijdagavond moet ik weer met hem werken, maar ik weet niet of ik wat moet doen of dat ik me dit gewoon verbeeld…
Ohja ik kan ook niet echt wat vragen omdat ik dat echt niet durf met m’n andere collega’s erbij. Krijgje allemaal van die roddels enz xD
en hij heeft geen hyves :frowning_face:

vraag het dan op momenten tussen het werk door
je spreekt hem toch vast wel EEN keer op zo’n avond als niemand erbij is?
bijv . in het magazijn, in de keuken of bij dat dienblad wat jij zei

Nou het probleem is dat het restaurant heel groot is, er is dus ook heel veel personeel. Bij het dienblad staat bijvoorbeeld het barpersoneel erbij.
eigenlijk ben je daar alleen op de wc alleen…

mm
maar luistert dat barpersoneel echt al je gesprekken af?
en wat nou als je toevallig samen met hem pauze hebt.