Leuke collega

Hoi, ik werk sinds een paar maanden in een winkel, en daar werkt een hele leuke jongen die mij volgens mij ook leuk vind( we praten heel vaak onder werktijd en dan stelt ie hele random vragen, hij helpt me vaak, hij geeft me complimentjes, hij plaagt me en als we in een grote groep staan te wachten om weg te gaan dan komt ie altijd naar mij toe om te praten). En we hebben dus een groepsapp waar we dingen kunnen doorgeven enzo, en zo ben ik dus ook aan zn nummer gekomen. Alleen nu is mijn vraag: is het raar om hem een bericht te sturen? Want hij heeft mij dus niet zelf zn nummer gegeven( wel vaak hints gegeven om af te spreken enzo maar die snapte ik toen niet).

Ik zou hem gewoon een berichtje sturen. Hij snapt toch wel hoe je aan zijn nummer komt?

Dat is echt niet raar hoor, gewoon doen!

Gewoon met iets doms over werk ofzo, een begin is een begin he

Dank jullie wel voor het advies, ik zal het gaan uitproberen, zoo spannend :slight_smile:

Hee meid,

Toevallig heb ik in dezelfde situatie gezeten. Bij mij was het het geval dat mijn collega nogal vergeetachtig was en dat ik wel eens foto´s naar hem doorstuurde met het rooster via whatsapp. Zo ging hij op een gegeven moment mij vragen om de roosters en werd het bijna standaard dat ik het rooster naar hem doorstuurde.
Ook bleven we steeds vaker napraten bij het werk. En op een gegeven moment voegde hij me toe op snapchat en begonnen we voorzichtig met heen en weer snappen. Wat uiteindelijk zorgde voor de hele dag door appen en dat hij op me op een gegeven moment mee uit vroeg. Waardoor we inmiddels een relatie hebben. :slightly_smiling_face:

Ohh wat leuk dat je een relatie heb gekregen, echt een goed idee ik ga t ook proberen dankjewel :slight_smile:

Hee wat leuk dat je een relatie heb gekregen, het is echt een goed idee ik ga t ook proberen, dankjewel voor je tip :slight_smile:

Okee het was dus zoo ontzettend vreemd, ik werd op de dag dat ik dit topic had gemaakt gebeld door anoniem, en het moest iemand van werk zijn want ik heb een nieuw nr die alleen nog mn collega’s weten. Dus ik dacht dat het hem was. Dus ik had gister een bericht gestuurd naar hem en gevraagd of hij me had gebeld. Reageert hij pas 3 uur later ofzo dat hij me niet gebeld had. En toen zei ik dus van: nou ik dacht het dus omdat het iemand van mn werk moet zijn. Toen zei die nog van: sla ze in elkaar( ik weet het, echt vet vreemd bericht) en daarna was het gesprek afgelopen. Dus echt geen idee wat ik hier nou mee aan moet

Sla ze in elkaar?
Bijzonder antwoord.

Misschien kan je hem gewoon persoonlijk een keer vragen om wat leuks te gaan doen.

En over diegene die je belde → gewoon niks doen