leuke collega :)

Hey girls,

sinds kort heb ik een bijbaantje bij de supermarkt. De eerste keer dat ik moest werken regende het, dus kwam ik verzopen aan. Toch was er een jongen waar ik steeds oogcontact meehad. De afgelopen 2x hadden we ook veel oogcontact en steeds als ik hem zie lacht hij heel cute, maar omdat hij op een andere afdeling werkt zien we elkaar maar soms. Gister hadden we wel een kort praatje in het magazijn. Eigenlijk vind ik hem wel heel leuk en zou graag met hem uitgaan of tenminste nummers uitwisselen. Maar hoe vraag ik zijn nummer op een subtiele manier en laat ik hem merken dat ik hem leuk vind?

alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Gewoon vragen of die een keer zij heeft om wat te doen. Misschien vragen of hij whatsapp heeft ofzo.

Probeer eerst achter zijn facebook te komen (misschien via anderen van je werk).
Of zeg tegen hem: Ik zocht je nog op facebook maar ik kon je niet vinden! (Sowieso geeft die zijn facebook dan) Daarna kan je een proberen te maken via facebookchat en daarna eventueel zijn nummer vragen (met het excuus dat je facebookchat irritant vindt praten). Dit is een stukje veiliger voor je gevoel.
Wil je het echt in het echt vragen dan denk ik dat je hem eerst iets beter moet leren kennen (vaker praatjes maken).

^ ja precies, zoiets lijkt mij ook.
Maar misschien nog even wachten daarmee, eerst nog een paar keer voor/na het werk met hem praten, dan leren jullie elkaar wat beter kennen. Vraag hem dan gewoon of hij al lang daar werkt/of hij nog wat leuks in het weekend gaat doen of iets leuks heeft gedaan/wat hij in zijn vrije tijd doet etc.

hmm klinkt goed ja zal t proberen thanks :slightly_smiling_face:

Yes! Hier heb ik ervaring mee. Mijn vriend is namelijk ook mijn collega, en wij zijn ook begonnen met oogcontact en wat praatjes. Ons eerste afspraakje was bij de Mac om een euroknaller: ik had een weddenschap van hem verloren over dat iets bij de kassa lag of niet. Zoiets kan jij ook doen, om een prijs van een bepaald product of iets anders. Je moet er wel subtiel over beginnen, anders is het zo raar.
Voor mij werkte dit heel goed, want we zijn na een jaar nog steeds bij elkaar!

nou ik kan jullie mededelen wat we sinds een week een stelletje zijn haha. ongeveer 4 weken geleden voegde hij me toe op fb en al snel whatsapp uitgewisseld. na veel gechat te hebben en te hebben afgesproken vroeg hij of ik zijn vriendin wilde zijn, en mijn antwoord kunnen jullie wel raden haha :wink:

Ach, wat schattig! Heel erg leuk om te lezen!

Wat leuk!

Awww geweldig!!

Ahww! superleuk! :upside_down_face: