leuke campings!

Ik ga deze zomer met mijn ouders en zusje op vakantie…
Maar we weten niet waarheen, en ik wil een camping waar ook veel mensen van ong mijn leeftijd zijn dus rond de 16…
Maar er moeten ook kinderen van rond de 12 zijn voor mijn zusje!

Iemand een idee?

naar welk land willen jullie gaan?

Ik ging altijd naar El Dofin Verde in spanje, geweldig daar! Veel nederlanders, strandfeestjes super! Je zou eens op de site moeten kijken :grinning:

misschien een regio vermelden ook,
maar up voor jou :grinning:

We wegen nog niet welk land en waar…

Ik wil wel graag naar Frankrijk of Tsjechië!

Dat ziet er wel leuk uit, alleen denk niet dat mijn ouders naar spanje willen, ze houden eingelijk niet zo van ‘warme’ landen!
En ik heb heel erg zonne allergie, dus of het voor mij slim is?!

Le Canigou in Zuid-Frankrijk, daar zijn echt heel veel jongeren (van 10 tot 18).
Ben er twee jaar achter elkaar heen geweest en ik vond het echt superleuk :’) de eigenaren zijn Nederlands, dus dan hoef je ook niet zo moeilijk te doen enzo haha.

in frankrijk heb je hele leuke campings van RCN http://rcn.nl/vakantiepar…n-campings/frankrijk.aspx
Bijna alleen maar nederlanders, de camping zelf is ook nederlands. En veel jongeren en kinderen van ook 12 jaar.

hahah wisten wij dus ook niet. nu hebben we er een gevonden, wel in Nederland. leek mij in ieder geval wel leuk: Klik!

a

Die ziet er super leuk uit, ik ga hem straks direct aan mijn ouders laten zien en vragen wat zij er van vinden!

ben ik ook geweest, is wel leuk ja!

Weten nog meer mensen wat in bretange??

Daar willen mijn ouders graag heen!