leuke campings in Italië/Spanje -in die buurt-

Als je aan het gardameer wilt staan, mag je btw binnenkort al gaan boeken… Want daar zit alles heel snel vol.

in de toscane in italie.
NORCENNI GIRASOLE CLUB!
écht een aanrader.
heel veel faciliteiten veel te doen, en het wemelt er van de nederlandse jongeren je hebt binnen no-time een hele vriendengroep.
ook voor kleine kinderen is er veel te doen & er is nederlands animatieteam.
het animatieteam is trouwens ook super leuk, je krijgt er echt een band mee zo leuk. ;d
ik had er de vakantie van mn leven, echt een supertoffe camping. (:

In Spanje.
Echt een megaaa AANRADER ken ik wel.
Dat is Las Dunas
en die camping daarnaast is ook leuk: La Ballena Alegre 2
Er zijn daar echt veel jongeren en er zijn ook dingen te doen voor kleine kinderen (voorstellingen en knutselen ens)
Ook is er voor jou (zie dat je 18 bent) een disco en daar moet je persé 16 zijn dus lopen ook geen baby’s rond van 15/14 enso.

Veeel succes!!!

Isolino is ook een leuke camping in Italie. Dat ligt bij lago maggiore.

Las Dunas? Echt dat vond ik helemaal niet zo’n leuke camping als ik eerlijk mag zijn, mischien komt het doordat ik iets jonger was. Vooral het zwembad vond ik een minpunt, want die vond ik best klein.Maar het is al zo’n tijd geleden, misschien is het al wel heel erg veranderd en verbeterd dat weet ik natuurlijk niet.

In Italië kan ik Piani di Clodia en norcenni girasole club echt aanraden.
Spanje ga ik dit jaar voor het eerst naar toe - las dunas - dus daar heb ik geen tips voor.
Succes met zoeken :slightly_smiling_face:

Jaaa…maar Hee je hebt wel een zeee en die is best groot Hhaha

Isamar aan de Adriatische Kust in Italië, heeft al het bovenstaande behalve leuke omgeving, de omgeving is echt niets. Voor de rest is het een supervette camping met op loopafstand een openlucht discotheek waar alle jongeren heengaan.

Piani di Clodia. Geweldige jaren gehad.