leuke campings in Italië/Spanje -in die buurt-

hee ! =)

Ik ga dit jaar weer gezellig met mn ouders op vakantie, en mn zusje van 4. Maar ik zoek dus een leuke camping in Italië, Spanje ofzo. Maar ik wil dus gewoon een leuke camping met zwembad/sportdingen/activiteiten enzo, en ook waar veel Nederlandse jongeren zijn . Speeltuintje is leuk voor mn zusje. en ook weel veel cultuur in de buurt is voor mn ouders, dus weet iemand miss een leuke camping?

Alvastbedankt! <3

^^ ik heb er trouwens al best wel veel in Frankrijk, maar ik wil eigenlijk liever naar Italië of Spanje ofzo!

hee:)
Ik ben afgelopen jaar op camping sassabanek in Italië geweest. Dit is een hele leuke camping en ligt bi het Iseomeer. Dit is de site:
http://www.sassabanek.it/Ing/index-eng.asp
Ik heb ook een vraagje: weet jij nog een origineel kado voor mijn zusje, ze wordt 14:P
X

Dankjewel! =)
uhm. kado’s ben ik echt heel slecht in. =(
steiltang enzo zal ze al wel hebben,
uh. ^^ als ik wat weet; zet ik wel wat in je gastenboek !

Valdisole - Lago Di Bolsena.
Super camping. :slightly_smiling_face:

Oeeh wij gaan altijd naar die camping er naast DEL SOLE helemaal geweldig die camping :grinning:

haha Grappig
Ik ben er vorig jaar voor het eerst geweest en vond het heel leuk!:slight_smile:

^^ nog meer !?

upjee
‘lekker wanhopig doen’

ooh wil ik ook wel weten!
wij gaan miss ook na italie op vakantie

up !

le soline, ligt dicht bij Siena in Toscane.
http://www.lesoline.it/

oee,
die ziet er leuk uit! =D

UP

ik ga naar een camping in tossa de mar in spanje, ben er nog nooit geweest maar ziet er prachtig uit tossa de mar

Oeh dit is handig! ^^
Ik zoek nog een leuke camping voor mij en mn vriend voor aankomende zomer :slightly_smiling_face:
Dus… Meer meer! xD

Ik ga naar Camping Riu in Spanje!

ik ben in italie aan het gardameer geweest op de camping Gardavillage, was echt super leuk! Zwembad, meer, veel activiteiten was echt een super vakantie!

ga naar le ch’timi in frankrijk :grinning:
sorry, niet italie/spanje maar wel een super camping!
ik kom er elk jaar xD

Bella italia,
aan het garda meer!
erg leuk. ('a)
Anders in Spanje:
El delvin Verde. ← deze is ECHT een aanrader!!

-x- veel plezier op vakantie!

La torre del sol- Spanje~!
Lijkt mij wel een leuke camping, ga ik deze
zomervakantie ook heen!!

X