leuke campings in Frankrijk

Hallo,
ik zoek een leuke camping in Frankrijk, ik heb zelf natuurlijk al heel veel gezocht, maar ik ben niet echt goed in het zoeken van zulke dingen.
Het leek mij leuk om een topic te hebben waar iedereen gewoon deelt naar welke camping hij is geweest in Frankrijk en of die leuk was, zelf heb ik al wel een voorbeeld:
les pins parasols in Fréjus
ik ging hier 2jaar geleden heen en vond het echt SUPER!
Het was altijd mooi weer en omdat de camping niet al te groot was kenden bijna alle jongeren elkaar.
Het was ook erg dicht bij de zee, wat superlekker was.
De camping zelf stelde niet heel veel voor, maar er waren wel een paar activiteiten die het al leuk maakte!

Leuk idee, ben zelf ook al heel vaak naar Frankrijk geweest en ga dit jaar weer :slightly_smiling_face: Naar de Dordogne en daarna naar de futuroscope! De camping ken ik nog niet en weet de naam ook nog niet, maar kan morgen wel effe kijken :slightly_smiling_face:

1. Les Sablons - Portiragnes plage
  2. La petite camargue - Aigues Mortes
  3. Domaine de la dragonnaire - Vias
  4. Le Florides L’embouchure - Le Barcares (in Barcares zijn trouwens nog meer leuke campings maar daar ben ik alleen langsgereden, niet geweest)

Staan niet op volgorde.
Hier vind je heel veel: http://vrijuit.nl/algemeen/ListerPage.aspx?fh_location=%2F%2Fpackages%2Fnl_NL%2Fpr_earlybookable>{0}%2Fpk_active%3D1%2Fpk_vacationchannel>{camping}%2Fpk_country>{iso_fr}%2Fpk_region>{geo_6262}&fh_view=lister&fh_eds=ß

En ook op zoover.nl kun je alle campings vinden :grinning:

Slotje, kan in een van de onderstaande topics: