Leuke camping voor 15-jarige?

Hee…
Ik wil volgend jaar samen met nog 5 meiden op vakantie. Alleen kan ik maar
geen leuke camping vinden waar je met (alleen maar) 15jarige heen mag!
Dus weet iemand een leuke camping, waar veel jongeren zijn (het hoeft niet perse een jongeren camping te zijn) en waar je als 15jarige heen mag?!

xx

Appelhof!

Koogerstrand op Texel!
Ooit gehoord van biermuren? xp

erkermederstrand, haha

gaan wij aankomend jaar ook heen : D

Bedankt voor de reacties… :ok_woman:
Maar Appelhof vinden onze ouders niet zo leuk. (ze zeggen
dat we dan meteen zwanger terug komen. xD)
En erkemederstrand (?weet niet precies hoe het heet) is maar
ong. 5 km hiervandaan… Dus dat vinden we een beetje dichtbij… :stuck_out_tongue:
Nog iemand suggesties?
xx

Ik weet niet of je ook in het buitenland mag?
maar je kunt ook met zo’n jongeren organisatie zoals Beaches mee
met zo’n hele groep naar de kust van Frankrijk bijvoorbeeld…
Zelf ben ik vorig jaar naar de camping L’hippocampe in Vollone geweest ( Frankrijk) wel met ouders mee, maar toch super!
Maar kijk anders egwoon naar een saaie camping ( ben je lekker goedkoop uit) en dan in de buurt met veel uitgaansgelegenheden, dan zit je altijd goed!

Centerparks ook een optie, maar dan moet je wel iemand van 18 mee :wink:

Of naar renesse ( al je dt zo schrijft)

up! Ik wil 't ook weten haha. :3

Oh, ik heb trouwens dat een camping waar de meerderheid 16 moet zijn, ook goed is. :grin:

up. alweer.

Jongerenveld Erkemederstrand in Zeewolde. Ben ik afgelopen zomer geweest -als 15jarige- met een hele groep. Het is daar echt heel gezellig, heel veel leuke mensen leren kennen en dus vanaf 15!

Ik zou als ik jou was gewoon campings bij langs mailen!
Dat hadden wij vorig jaar ook gedaan, en we kwamen gewoon op een gezinscamping.
In de mail hadden wij staan dat we graag samen op vakantie wouden maar dat de manier van vakantie vieren op een jongerencamping ons niet aan stond (was niet zo, maar we mochten niet van ouders xd)
en kreeg een reactie terug dat we niet als bierzuipende jeugd overkwamen, en dat ze een uitzondering maakte!

Volgens mij kan je dan wel naar camping terpstra, op terschelling… Volgens mij hebben ze namelijk geen leeftijdsgrens meer (kan het nergens meer vinden), maar dat zou je eventjes moeten navragen…
En camping Dennenoord mag je ook heen als de meerderheid 16 is…

Camping Le pommier.
Da’s in Frankrijk, in ardeche. Ik ben 15jaar en ga daar deze zomer heen.

alle jongerencampings zijn eigenlijk vanaf 16 en gewone campings eisen dat er een iemand van 18 jaar of ouder bij is.

Toen ik 15 was heb ik me zo ontzettend suf gezocht naar een camping waar wij als twee 15-jarigen op mochten, dat ik het op een gegeven moment maar opgegeven had…

Erkemederstrand is hier keidichtbij

Jaaaaaa daar willen wij ook kei graag heen! :3 Lijkt ons een superleuke camping, Terpstra.
en Dennenoord hadden we ook al gevonden, lijkt me ook gaaf. Ja de meerderheid is ouder dan 16, dus dan moet dat sowieso lukken. :grin:

gaaf! 8D maar is er ook wel echt iets te doen voor jongeren? want wij zijn bang dat we daar dan straks als enigen zitten haha, met z’n 4tjes.

zoals eerder al is gezegd renesse idd maar ik weet niet of dat 16+ is…