Leuke cadeau voor me vriendin

Hallo dames,
ik zal waarschijnlijk wel een van de weinige jongens zijn die wel eens actief is op deze website, maar ik ben me ten einde raad. mijn vriendin is morgen jarig, we gaan met de vriendengroep iets leuks doen, ik weet alleen niet wat ik haar moet geven. Ze weet zelf ook geen leuk cadeautje, maar ik wil toch wat geven.
Wat vinden jullie een leuk cadeau om te krijgen (alsjeblieft, reageer snel, ik moet straks het cadeau kopen, niet meer dan 20 euro alsjeblieft, ik zit een beetje krap op het moment)

iets persoonlijk, waar ze gelukkig van wordt & merkt dat je haar graag ziet
maar hier mogen eigenlik GEEN JONGENS komen

Dit is ook het account van een vriendin van me, ik wou alleen ff hier een vraagje over stellen, voor de rest niks hoor :stuck_out_tongue:
Maar wat jij zei is niet echt iets wat ik mee kan, want het is niet een duidelijk cadeau wat je omschrijft?

uhmmm
maak een fotocollage van jullie samen (moet je wel al de fotos hebben, de lijst kan je dan kopen)
en dan bijv. een luchtje erbij ofzo?

Ja, wat hierboven staat is een goed idee
Maar nu je hier toch bent kan je ook wel meteen even zeggen wat jongens echt een leuk cadeau vinden :stuck_out_tongue:

haha mee eens =D

hahahaha, oke dan… ik heb eigenlijk geen idee, ik vind eigenlijk elk cadeau wel leuk wat ik krijg van mijn vriendin.
hmm… Natuurlijk zijn games wel leuk, maar zijn een tikkeltje aan de dure kant, persoonlijk vind ik een luchtje altijd wel welkom en misschien een boxer ofzo :stuck_out_tongue: (Björn Borg :grinning:?) Verder een trui, shirt, riem, paar schoenen, veters voor in je schoenen, horloge… zo’n boeda to boeda armband (erg duur :|)

haha je vraagt nu wat een meisje leuk vind om te krijgen
je zegt erbij dat het voor je vriendin is
en dat dit haar account is

denk je niet een beetje heel stiekem dat ze dit ziet? :stuck_out_tongue_winking_eye:

haha inderdaad zoals little_lover zegt en er staat dat je Mark heet, heet jouw vriendin Mark? :grinning:

nouja oke even over je vraag:
je kunt een collage maken zoals hierboven al werd gezegd, en je kunt ook een tegoedbon maken (zelf) voor bijvoorbeeld een dag met jou iets leuks doen naar keuze (:

^ook al ziet het meisje het, dan is het gewoon ontzettend lief!

maar doe maar iets met foto’s enz, dat is sowieso leuk! :slightly_smiling_face:

Ah wat lief, een jongen op Girlscene die een cadeautje zoekt voor zijn vriendin :slightly_smiling_face:

Maar ik zou iets persoonlijks kiezen, daarbij kan ik je dus niet helpen ;p