leuke boeken?

Heeee.
Ik zoek een leuk boek :grinning:. Ik heb net het beok ‘Evermore’ uit. Ik wil niet aan de hele serie beginnen want ik vind het boek niet zo leuk. Weten jullie mischien nog leuke boeken? Ik hou van dikken boeken :$, niet egt meisjes boeken maar meer over paranormale verschijnselen bevoorbeeld en dat het liefdes leven er dan ook een beetje in voor komt (seks, verliefdheid).

xxx.

Woordenboeken misschien.

Zoek anders gewoon op Google, ik weet niet echt wat voor boeken je zoekt met je beschrijving. :")

Ja, heb ik al gedaan. Nou gewoon bevoorbeeld iemand die paranormaal begaaft is ofso maar wel iets spanends en met een beetje liefdesleven erbij.

Ja, heb ik al gedaan. Nou gewoon bevoorbeeld iemand die paranormaal begaaft is ofso maar wel iets spanends en met een beetje liefdesleven erbij.

ho een bericht is genoeg hoor, haha. ik ken wel een boek dat aan je beschrijving voldoet, het heet ‘Goud’ maar ik weet de schrijfster niet meer en het is niet zo dik.
succes! :slightly_smiling_face:

Laat maar, klopt niet goed met de beschrijving. xD

Woow? Hoe is dat gebeurt? ahaha!
Naja bedankt ik ga kijken :slightly_smiling_face:).