Leuke boeken voor op vakantie

Heyy ik ga over een paar dagen voor vijf weken op vakantie, en ik weet niet echt meer leuke boeken.
Nu heb ik:
-Edelsteen trilogie, Kerstin Gier
-L.A. Candy de hele serie, Lauren Conrad
-Pretty Little Liars, de hele serie, Sara Shepard

Ik lees vooral meidenboeken ofzo iets. Dus als je een leuk boek weet waarvan je denkt: dat moet iedereen lezen, zet het plz hier neer!! Thnx

PS: als hier al een topic over bestaat, haal deze dan weg! Ik heb gezocht maar niks gevonden :flushed:

Soulmates serie - Joss Stirling
Het Huis Van De Nacht serie - P.C. Cast & Kristin Cast
Gemma Doyle trilogie - Libba Bray

en Aprilynne Pike heeft nog een boekenserie met vier leuke boeken maar ik weet de naam even niet meer…

Als je de hele L.A. Candy serie hebt, doe dan ook The Fame Game serie erbij (ook van Lauren Conrad). Alleen deel 3 daarvan is nog niet uit in het NL maarja :stuck_out_tongue:

Wings ^^
Ze lijken wel een beetje op Twilight vind ik, maar die boeken waren heel leuk inderdaad. :slightly_smiling_face:

De Boekendief - Markus Zusak. (Je moet er wel van houden denk ik)
Maak me gek! - Matthew Quick. (Dit is het boek van Silver Linings Playbook en echt véél beter dan de film…)

Thnx allemaal!! Ik heb de de Fame Game idd al gelezen, echt super :slightly_smiling_face: en voor de gemma doyle trilogie ga ik bij de bieb kijken!!

Boeken van Lauren Conrad vond ik inderdaad ook erg leuk. Je zoekt voornamelijk meidenboeken?
Dan zijn de twee boeken van Lisette Jonkman ook erg aan te raden! Glazuur en verkikkerd.
De boeken van Risa Green zijn ook súper grappig. Het eerste deel heet THEBW en het tweede deel THNBW :slightly_smiling_face: Ook vond ik Soul beach (deel 1) en Soul fire (deel 2) van Kate Harrison erg leuk ! Oja als laatste, de serie “getrouwd met een miljonair” van Jennifer Probst vond ik ook erg goed. Tips genoeg? Of wil je er nog meer? ^^

bedankt!! Ik ga straks weer naar de bieb voor die van thebw, heb net gekeken voor de getrouwd met een miljonair, ook al gevonden op chiklit :slightly_smiling_face: Maar die was uitgeleend ):

Alle boeken van Candace Bushnell zijn leuk. Zij heeft Sex and the City geschreven maar haar andere boeken zijn ook fijn. Lauren Weisberger heeft ook leuke boeken: the Devil Wears Prada en Gossip&Gucci zijn vooral leuk.

Er zijn hier al heel veel topics over! Zoek bijv. eens op fantasy, meidenboeken of algemene boekaanraders (google: forum girlscene + wat je zoekt, werkt beter dan de zoekfunctie).