Leuke boeken om te lezen?

Haai allemaal,
Ik ben dol op lezen maar ik weet jammer genoeg geen leuke boeken meer, ik ben dol op de boeken van Mel Wallis de Vries maar jammer genoeg heb ik al die boeken al uitgelezen :frowning_face:
Weten jullie nog leuke boeken?

xx’

Oh die boeken las ik ook super graag ! Maar heb ze ook allemaal al uitgelezen!
Ik vind de wings-serie zeer goed van aprillyne Pike
het vierde deel is nu net uitgekomen en heet Illusions, echt leuk!

als je de boeken van mel wallis de vries houd vind je misschien de boeken van helen vreeswijk ook wel leuk zijn ongeveer dezelfde soort boeken:

http://www.arenalokaal.nl/images/stories/2009/week46/Helen%20Vreeswijk%20-%20Ontvoerd.jpg

http://www.tienerboeken.nl/Covers/Eerwraak_G.png

ze heeft nog meer boeken moet je anders maar op internet kijken of het je leuke boeken lijken(voor als je ze nog niet gelezen hebt want dat weet ik natuurlijk niet)

maaike en domenico - susanne witpennig
vond ik altijd heeelee leuke boeken

Ik heb misschein wel een leuk idee voor iedereen die van lezen houdt maar soms niet weet welk boek ze nu willen gaan lezen enz.
Ik heb gezocht maar ik kon het niet vinden hier in dit forum, maar euhm een soort van ‘boekencvlub’(haha t klinkt zo saai;d) ofzo? Dat je leden heb en dat dan steeds iemand andesr een boek uitkiest die dan iedereen gaat lezen en daarna misschien leuk om de mening van anderen erover te horen en dan kiest de volgende weer een boek uit die dan iedereen dan gaat lezen.
Zo lees je dan denk ik ook boeken die je zelf bvb totaal niet zou lezen, maar misschien dat je die uiteindelijk toch wel heel leuk vindt ofzo.
En misschien is het ook leuk omdat iedereen hetzelfde leest ik weet niet maar dan lees je een beetje met een soort doel ofzo snappen jullie ?
Of ik kom ik nou echt te oubollig over:p

ik vind het wel een leuk idee :slightly_smiling_face:

Ik vind Pretty Little Liars zelf erg leuk, en ik weet niet of je van literatuur houdt, maar als dat wel zo is kan ik je The Secret History en The Virgin Suicides heel erg aanraden.

HUNGER GAMES TRIOLOGIE!

Ik vind het juist een leuk idee :slightly_smiling_face: je kan ook bijvoorbeeld een forum openen waarin iedereen een soort van samenvatting en mening geeft over een boek dat diegene gelezen heeft :slightly_smiling_face:

Dit :slightly_smiling_face:

Boeken die ik gelezen heb en leuk vond:

• de internetdater - Dawn Porter
  • kus me kate - Melissa Nathan
  • The twilight saga
  • blauw water - Simone van der Vlugt
  • de eetclub - Saskia Noort
  • als niemand kijkt - Marjolein Hof/ Iris Kuipers

Er zijn al talloze topics over boeken. Zie hier: KLIK!!!

Een voorbeeld:

http://forum.girlscene.nl…nu/list_messages/141714/0

Het “Welke boek lees je nu” topic. Daar en uit alle andere topics kun je meer dan genoeg inspiratie halen.

Volgende keer graag eerst de zoekfunctie en/of Google gebruiken.

Ja ik had al geprobeerd om de zoekfunctie te gebruiken maar toen gaf ie foutmelding aan dus toen dacht ik: nou ja, dan maar m’n eigen topic openen . Maar ik had idd wel ff kunnen googlen :slightly_smiling_face:

Geen probleem, dan weet je het nu (: