Leuke bikini voor een dun iemand met een rare navel??!

Hoi ik ben op zoek naar een leuke bikini voor iemand die best dun is en ehm met een rare navel die naar buiten steekt. Dat niet de aandacht daarna toegaat ofzo ik ben niet heel wit maar ook niet bruin ofzo ja kusjes

Sorry meid maar met een rare navel kan jij echt niet buitenkomen hoor :blush: wat moeten de mensen wel niet denken ofzo ja kusjes

heey, als je een leuke bikini hebt gevonden laat t me dan weten want ik heb net zo’n figuur als jij en ben ook op zoek naar een leuke bikini :stuck_out_tongue: heb ook geen idee waar ik echt een leuke kan vinden… achja succes! xx

ik weet het ik schaam me er zo voor heb m proberen af te snijden maar het lukte niet… kusjes

misschien moet je het eens proberen met een schaar ?? xoxo

HAHAHA kom op je navel afsnijden. Er zijn meer mensen met een bobbeltje in hun navel hoor.

hmm ja handig idee ben op school ga naar volgende les, gelijk ff proberen

dat was sarcasme.

^ Nou dit hele topic slaat nergens op. Waarom schaam je je voor je navel? Slaat nergens op

De berichten hiervoor hebben al zo’n hoog wtf gehalte dat ik al geen zin meer heb om te helpen.

omdat hij/zij lelijk naar buiten staat en bah gwn lelijk meeste mensen hebben mooi naar binnen en mijne moet een misvormde mongolen navel zijn

Ik denk dat het niet uitmaakt wat voor bikini je draagt, je navel blijf je toch wel zien.
Waarschijnlijk valt het niemand op. Ik zelf kijk ook niet naar navels van andere mensen :’).

Super veel mensen hebben zo een navel, en jij zegt dat dat een ‘misvormde mongolen navel’ is? Ehrm.

Het eerst waar ik bij mensen naar kijk is nou niet echt hun navel.

HAHAHAHA. Wat een reacties!

trek gewoon de bikini aan die jij leuk vind, ik denk niet dat er bepaalde bikini’s zijn die zijn gemaakt om je navel mooi te laten uitkomen.

Ik denk niet dat een bikini veel gaat veranderen aan je navel… want je ziet hem toch wel. Of je moet een hoog broekje nemen ofzo :stuck_out_tongue:

Dafuq did I just read

hahahahahaahahahhaahkjsdfkjhsdfkjhsdfkjhlkjhsdf