Leuke Bikini/bh's voor grote cupmaten en goedkoop!!

Hey

Ik heb een vrij grote cupmaat…70F en ik moet elke 3 maanden (echt maximaal!!) 2 nieuwe bh’s kopen… Ik heb €150 kleedgeld per 3maanden en dan gaat daar minimaal €40 aan bh’s van af en dat is dan vrij goedkoop voor 2 bh’s maar 't zijn niet super suportende :dry: en dan heb je nog maar €110… En dan nieuwe broeken… Ga zo maar door… En ik heb nu dus ook een bikini nodig de meeste goede, beetje leuke, stevige bikini’s zijn ongeveer €50 en dan heb je nog miet eens 't bikini broekje… Ik moet mijn bikini zelf betalen en mijn kleedgeld is alweer op… En ik heb een bikini nodig. Ik wil wel graag een hippe en niet al te dure dus niet meer als €40!! Hele bikini…

Zijn er misschien lotgenoten die sites of winkels weten waar je goede en goedkope bh’s/bikini’s kan kopen hoor ik het graag! :bowing_man:

Ik snap niet waarom je elke 3 maanden 2 nieuwe bh’s moet kopen? Zoveel heb je toch niet nodig?
En misschien eens bij de primark kijken?

Omdat die bh’s dan te klein zijn en dan weer nieuwe nodig heb. En ik heb er minimaal 2 nodig :wink:
Als ik weer eens bij de primark kom zal ik eens kijken (ook als de paskamers rustig zijn)

Ik kan je sowieso aanraden om het broekje gewoon lekker goedkoop bij de HEMA ofzo te halen, gewoon een matchende kleur. Misschien een simpel broekje en een top met een leuke print, dan heb je toch nog een ‘interessante’ bikini haha.

Ik heb overigens dezelfde cupmaat en koop mijn bh’s altijd bij de basics van de Hunkemoller, ongeveer voor 20 - 30 euro per stuk. Ze zijn saai, maar ze zitten wel het beste. Let er vooral op dat je bh’s koopt met een elastische rugband (ik weet niet echt hoe het heet), dat zorgt er voor dat je wat meer speling hebt en je bh dus niet zo snel te klein lijkt :wink: Succes!

Juul dat is een goed idee!! Thnxs!!!

Ik koop ze ook bij hunkemoller en dan die simpele t-shirt bh’s van €20 maar ik vind de bandjes niet echt support geven. Ik heb daar ook een sport bh gekocht en die vind ik eigenlijk 't beste zitten van allemaal maar je ziet die dikke banden zo goed

Klopt, de voorgevormde bh’s hebben inderdaad smalle bandjes. Je zou eens kunnen kijken voor niet-voorgevormde, die zijn vaak breder. Je kan ook gewoon even vragen en je probleem uitleggen, ik heb de ervaring dat je erg goed geholpen wordt.