Leuke bh's

Hallo allemaal!

Ik kon hierover nog niks vinden! Dus sorry als het er al wel is… Ik heb een irritant probleem! Ik heb namelijk cup 75E. Maar nergens zijn leuke bh’s! Met deze maat gaan ze er namelijk gelijk vanuit dat je verder ook dik bent, maar ik ben gewoon normaal. Bij de HEMA is dan bijvoorbeeld alleen maar cup 105E…:expressionless: De Hunkemöller heeft alleen maar bruine, beige, witte en zwarte in mijn maat, en dat is zo saai! Ik heb nu maar 3 van de Livera, maar die zijn dan weer best wel duur… De H&M gaat maar tot D, en die van Sapph vind ik nooit zo mooi met al die bandjes enzo en de Bijenkorf heeft ook niks. Iemand suggesties? Mijn zus wil het ook graag weten, zij heeft namelijk cup 80F en is ook gewoon normaal. Als zij een bh wil moet ze al 60 euro betalen…

Dankjewel!

Pff, 60 euro. Dat is echt duur zeg :confused: Kunnen jullie niet online bestellen ofzo?

bij de hönkemüller zijn leuke bh’s. ook goede. ja, de laatste tijd hebben ze bijna alleen maar bh’s met opvulling maar soms heeft de hönkemüller ook bh’s zonder opvulling. die bh’s zijn meestal rond de ¤30,-. vaak heeft de hönkemüller acties van 50% korting of 2e bh voor halve prijs.

Nou dat kost vaak nog meer geld! En ik pas ze liever wel altijd, anders heb je er alsnog niks aan! ;/

Ik heb geen idee, dus UP voor jou!

ik zweer echt bij de hönkemüller en ik heb zelf ook cup E. echt hoor, ga daar kijken!

ik heb hetzelfde probleem! ik denk dat we het maar moeten accepteren ik draag van hunkemoller 2 zwarte 2 grijze 1 witte en 1 roze met die band die om je heen zit zeg maar van kant dus dat vind ik wel gewoon mooie, en 1 van sapph die trouwens heel mooi zitten! (en sapph heeft ook beha’s zonder al die bandjes hoor!)

Vroeger vond ik de Hunkemöller idd supermooie bh’s hebben, maar de laatste tijd vind ik er niks leuks meer, of mijn maat is er niet! Ik heb ontzettend veel mooie bh’s van Hunkemöller, V&D en No Romeo van cup 75C/D, maar daar houdt het vaak op, en die pas ik helaas echt niet meer.

ja ik heb ook nog ontzettend mooie in me kast liggen cup C/D die ik niet meer pas zo zonde! en met vriendinnen die dan altijd bij de h&m van die leuke kopen ach ja, zo is het nou eenmaal

Laatst had Sapph een hele leuke, maar die kon je niet eens normaal aandoen, het was echt net een harnas ofzo :stuck_out_tongue: hahaha, maar de laatste x hadden ze daar alleen maar van die roze en paarse glimmende en dat vond ik iets te haha

Ik heb ook 75E, en draag wel gewoon BH’s van de Livera. Zo heb ik laatst 2 BH’s van Sapph gekocht (wat jij niks vindt, met van die rare bandjes). Dat merk vind ik wel redelijk duur, maar goed. Dat zijn alle (leuke) BH’s in grote maten. Ik zou gewoon bij de Livera en Hunkemöller blijven kijken, om de zoveel tijd komt er ook wel weer wat nieuws (en leuks) binnen. En bovendien geven BH’s van bijvoorbeeld de HEMA meestal niet genoeg stevigheid.

Volgens mij heb je niets aan mijn bericht, maar goed.

jaa als je een goede BH wilt met die maat dan moet je wel duurdere kopen want anders zijn ze niet van goede kwaliteit. Dusja livera heeft altijd wel gewoon leuke BH

Hunkemoller! Ik ben 2 maanden terug geopereerd aan een borstverkleining, dus nou hoef ik ze niet meer, haha. Maar ik heb door de jaren heen een hele leuke collectie BH’s opgebouwd. En ik koop alleen bij de Hunkemoller, want ik ben ooit eens zo onbeschoft behandeld bij de Livera dat ik er niet meer kom. Je moet goed de collectie in de gaten houden, en ga desnoods bij een Hunkemoller langs in jouw buurt, en vraag of ze misschien jou willen bellen als er iets in jouw maat is.

Maar koop NOOIT BH’s bij de H&M of HEMA! Die geven niet voldoende steun, en al zeg ik het zelf, die van de H&M zitten echt niet lekker. e H&M gaat namelijk gewoon uit van een maatje 70AA, en vervolgens doen ze gewoon de cupmaat groter. Het zit echt voor geen meter, die dingen. Ik wilde namelijk altijd al kunnen zeggen dat ik BH’s bij de H&M kon kopen, maar het is me echt vies tegen gevallen.

En probeer anders de V&D, daar hebben ze vaak ook wel leuke. Moet je wel goed naar de prijs kijken, kunnen wat duurder uitvallen. En ik zou je wel al m’n BH’s toe willen sturen, maar ik weet niet of je er wat aan hebt… Ik had 70E. Maar als je interesse hebt, stuur me maar een privébericht!

Hee allemaal heel erg bedankt! Ik blijf op zoek gaan, haha. :wink:

Volgensmij heeft Sapph ook wel bh’s met van die bandjes, maar dan dat je die bandjes er af kunt halen. Je zou anders misschien ook bij de victoria secret kunnen bestellen?

ik heb precies het zelfde probleem, ik heb ook die maat.
echt een ramp met bh’s kopen.
als ik jou was zou ik naar een speciale winkel gaan voor grote maten bh’s, het is wel duur maar je hebt er wel wat aan, geeft goede steun en zo.
ik koop daar ook altijd :wink: