leuke, betaalbare hotels in Maastricht?

Hee meiden,

De titel zegt het al; ik ben op zoek naar een leuk, betaalbaar hotelletje in Maastricht. Het liefst zitten we dicht in de buurt van het centrum, maar ik ben me er wel van bewust dat het dan snel erg duur wordt… Hebben jullie misschien sites waar betaalbare hotels te vinden zijn? Ik krijg zó veel resultaten bij google, dat ik door de bomen het bos niet meer zie, haha!

Ooh ja, ik wil niet meer dan 60 euro per persoon per nacht betalen. Het liefst natuurlijk een stukkie minder :wink:

Hotels.com?

Daar staan behoorlijk vaak wat leuke aanbiedingen op. Als ik Maastricht intyp en kijk voor 2 personen in het hoogseizoen, kom je uit op veel hotels uit van ongeveer 35-45 euro per persoon per nacht.

Of je doet mee aan vakantieveilingen!
Ik heb een hotelbon jaarkaart, en een voucher voor 3 dagen gewonnen.
Je moet wel verplicht ontbijt (en soms diner) erbij boeken.

Je hebt een stayokay hier, die zijn meestal goedkoop. Is wel niet super dicht bij het centrum, ik denk iets van een kwartiertje lopen? Wel heerlijk dicht bij het stadspark :slightly_smiling_face:

Idd stayokay het is een jeugdherberg dus ik denk niet dat het super duur is het ligt aan de Maas tegenover het stadspark en best dicht bij het centrum ik denk ideaal :slightly_smiling_face:

Ik zou is kijken naar valkenburg, dat is echt heel dichtbij je bent zo bij het station en je bent er volgensmij binnen 10 minuten en het scheelt heel erg in de prijs! En het is erg gezellig stadje enzo met veel restaurantjes

hotelaanbiedingen.nl

Elke dag een dag-aanbieding en alleen maar hotels 30,-
Oja en de dag-aanbiedingen zijn meestal 20,- of 15,-

Liefs.

dankjulliewel meiden, na een lange zoektocht hebben we een hotelletje geboekt in Valkenburg, 10/15 minuten van het centrum van maastricht vandaan. En lekker betaalbaar! Dus lisawesome wint, haha!

Stayokay