Leuke Baggy Broeken?

Ik wil graag een leuke baggy broek, maar ik zou niet weten waar die die moet kopen. Weet iemand waar ze leuke hebben, niet al te duur?

zoekmachine ><
H&M, spijkerbroekenwinkels, Only…

In een kledingwinkel.

Een jongensskinny kopen , ik heb de mijne bij de jeans centre gehaald. echt heel leuk.

Oke, dankjewel!

ik had een skinny van 2 maten te groot.
eigenlijk ging dat meer per ongeluk want mijn maat was er niet meer, hij kostte toen 15 euro ofzo =D

Jongensafdelingen:)

Er is de winkel Men At Work. ken je die? Je hebt ok (Wo)Men At Work. Die winkel heeft alleen streetstyle. Daar heb ik myn baggeybroeken ook vandaan. Die zyn echt heel leuk. Ze zyn alleen niet allemaal zo goedkoop. Maar ze geven vaak korting. :grinning:

Broeken met grotere (achter) zakken zitten meestal baggy, maar als dat niet zo is moet je ze gewoon 3 maten te groot halen ofzo xD. heb ik ook gedaan :slightly_smiling_face:

weet iemand waar je een [niet al te dure] baggy broek kan kopen die aan de onderkant skinny is? xp

H&M jongens afdeling.

K heb eens n keer n skinny een paar maten te groot gekocht. t is dan ook n baggy broek. XD maar t ziet er wel leuk uit .

ik heb er zelf eentje van ‘kikiriki’ uit a’dam… :stuck_out_tongue:

ik heb er een van edc,
kindermaat (176)
en nog te groot(A) leek op een gewone broek maar toen ik hem aan had was dat helemaal niet haha

weet de winkel niet meer, maar ik heb er een van lee,
maar je kan het beste gewoon een iets te grote kopen, 1 maat groter zit meestal al baggy, als je goed zoekt hebben ze ze bijna overal, maar idd de (wo)men at work, daar hebben ze er veel.

.

Ik zweer bij mijn Nudie, my best friend.

als je 'm echt heel baggy wil hebben (richting skater broek)
moet je een bij de h&m bij de jongens broeken kijken! ik heb er daar zelf ook een van en hij zit heel lekker en is heel baggy, i love it!
je hebt ook bij de jongens wat minder baggy modellen die toch weer meer baggy zijn als de broeken die je voor meiden vind :wink:
hoop dat je er wat aan hebt!
xoxo Heike

Ehm, even over die jongensbroeken:
Hoe weet je welke maat je hebt? Ik heb van mezelf jeansmaat 29/30, maar ik denk dat dat bij jongens nogal verschilt. En zakken ze heel erg van je kont?:flushed: Ik heb namelijk nogal lange benen, en als ik een broek neem die bij mijn benen wel past, is hij bij m’n heupen vaak veel te groot. Is dat erger bij een jongensbroek?
Sorry dat ik zoveel vraag, maar ik denk niet dat die mensen van de H&M het op prijs stellen als ik 10 maten mee naar het pashokje neem. ^^"

Ik heb een súperleuke baggyjeans bij de zwarte markt gekocht 30 euro goede kwaliteit! daar moet je eens gaan kijken soms vind je er wel eens wat leuks!