Leuke apps voor Android

De Android-Market vind ik leuk om doorheen te scrollen en onzinnige applicaties te downloaden, maar het duurt zooooo lang voordat je er doorheen bent! Dus ik dacht laten we het wat makkelijker maken, als je tips hebt voor leuke applicaties voor Android, drop die dan hier!

(Ik weet dat er al wel topics zijn over applicaties, maar ik heb gekeken, die waren allemaal voor iPhone of iPod)

Jaaa! Handig :slightly_smiling_face:

• Androidify
  • Abduction
  • Twitter
  • Goede veiligheidsapp! Ik heb lookout.
  • HD wallpapers
  • Traffic rush
  • Angry birds
  • Whatsapp

Ik zoek ook nog leuke apps.

Bubble Buster is gigantisch verslavend, Gem Miner is wel leuk voor een paar keer. Ik heb nog een soort van notepad, handig voor aantekeningen. Oh en Talking Tom, dat is zo grappig^^

Dit is SUPER handig.
Ik heb een Android Archos luister muziek apparaat geval, maar der staat nu ook echt alleen nog maar muziek op.
Welke site halen julie dit allemaal af?:grinning:
*zet dit formun in d’r favorieten.*

Angry Birds
Abduction.

Hyves/ FB apps
Verder heb ik nog niet zoveel apps… Maar vind deze wel leuk.
:grinning:

APPLANET!!!

Sorry, dat moest even.

Angry Birds
Whatsapp (ook al gebruikt niemand dit in mijn wijde omgeving en snap ik er ook niks van want ik kan geen mensen toevoegen die niet in mijn telefoonlijst staan?)

Verder heb ik gewoon van die onzin dingen er opstaan, puzzels voor me nichtjes enzo.

Weet iemand trouwens een app waarmee je muziek kan vinden? Dat je zeg maar iets kan neuriën of op de radio kan opnemen en dan gaat die app zoeken. Ik heb er 1 standaard op me telefoon zitten maar die is bagger slecht en kent geen 1 nummer dat ik wil hebben =/

Over 4 maandjes heb ik mijn samsung galaxy ace dus ik hou deze topic in
de gaten.

Welke heb je dan? Want ik heb Soundhound en die is echt goed.

Ik heb ook soundhound, werkt heel goed.

Weet iemand een fijne music player voor android? Want die er standaard op zit is best ok, alleen het doorzoeken van nummers is irritant + er zit geen terugknop op het kleine balkje. x]

HTC Wildfire heb ik, mocht die info nuttig zijn

meer up.

• eBuddy
  • eBuddy xms
  • Free music download
  • Teeter
  • Photoshop express
  • Pingchat
  • Angry birds
  • Unblock me
  • Whats app
  • PapiJump
  • 2 Spelers reactor
  • Falldown classic

whatsapp werkt namelijk via telefoonnummers (:
en soundhound is heel goed!

hopeloze up.

laatste keer hoor

Wie weet er een fijne music player?

Je kan beter Soundhoud downloaden via Applanet, want via Applanet kun je echt álles gratis halen :slightly_smiling_face:

handig dit! beschouw dit dus maar als een up

illegaal is het dan neem ik aan? Of niet?

shazam

Super HHHHHandig!