Leuke Apps :D

Wie heeft er leuke, handige apps? Of, welke apps heb jij?
Het liefste gratis :grinning:

Ik heb een Samsung Galaxy Y btw, daar kan helaas geen Temple Run of Draw Something op, dus die hoef je niet meer te zeggen :relieved:

Huh waarom kan daar geen Draw Something op? Met mijn galaxy ace kan dat wel gewoon.

Oh dit topic ga ik volgen. Heb zelf ook een Galaxy Y, wel fijn maar die leukste apps kunnen er niet op…
En ‘Where’s my Water’ kan ik ook niet vinden :frowning_face:

Ja klopt, Where’s my water doet het ook niet, best wel jammer ):
Welke apps heb jij dan allemaal? Ik heb alle Angry Birds, Basketball, Cut the Rope, Fruit Ninja Free, Dragen Fly Free, Uno Free en Speedx 3D, dat zijn mijn spelletjes wel. Haha.

logo quiz, tegen verveling

Daar heb ik wel eens van gehoord ja, even kijken (:

Ik heb een Samsung Galaxy S wifi en kan wel al die apps. Hmm.

Guess the song wel een beetje aan de makkelijke kant
Fruit ninja
Onetouch drawing

Ik weet het ook niet, ik kan die apps in ieder geval niet.

Ik weet net hoe het kan, maar noem gewoon wat leuke apps.

Alle games van Kairosoft zijn geweldig, zijn wel betaald, maar op internet kun je ze gratis downloaden.

• Pixlr-O-Matic (fotobewerk app met eindeloos veel filters)
  • SomNote (notities, to do lijstjes etc)
  • Pocket (te lastig om uit te leggen, moet je de beschrijving even lezen)

Het zijn niet echt games, maar wel hele handige apps. :’)

• Grazia
  • Facebook
  • Twitter
  • Girslcene
  • Arrow Caz
  • Dumpert
  • Bershka
  • Zara
  • RTL XL
  • Subway Surf
  • Jetpack
  • FitBooster

:grinning:

Niet alle apps van Apple zijn ook te vinden in de Google Play Store… Misschien handig als de TS dat even in de beginpost zet? (:

Ik heb ook een samsung galaxy y en draw something kan er volgens mij niet op omdat het een te klein scherm is ofzo. Maar ik heb zelf: fruit ninja, uno free, hunger games quiz app, instagram, twitter, facebook, woordzoeker, een of andere versie van temple run, one touch drawing, logo quiz, hit the drums, who are you, jumping now, drag racing, android karaoke, brain exerciser, mahjong en pinball. Misschien zit er nog een interessante voor je tussen! :'D

Ik heb zelf de standaard apps zoals (facebook, twitter, instagram, tumblr, whatsapp etc.) maar heb verder ook:

• Viber, erg fijn! Hier mee kan je met elkaar bellen via je internet/wi-fi, ook kan je berichten sturen naar elkaar. (je kan het vergelijken met whatsapp, maar je kan er dan ook mee bellen)
  • Shazam, leuk om liedjes mee te herkennen.
  • 24 Kitchen, leuk als je van koken houd.
  • Immunologie en Hematologie, zijn handig als je hier lessen over krijgt op school voor informatie etc.

Verder heb ik nog wel apps maar die zijn niet echt heel leuk/handig/fijn.

Ik heb trouwens nog wat leuke:

• Galgje
  • Glow Hockey
  • 24Kitchen
  • Omegle (Ik zag toevallig die app haha, is wel grappig)
  • Wattpad (Daar kan je zelfgeschreven boeken op posten of van andere lezen)
  • Unblock me
  • Woordzoeker
  • Wordfeud FREE

Oke, dat is een hele lijst. Hoop dat je er iets tussen ziet staan!

Zoekfunctie.