leuke/aparte sport in zuid-limburg

hoi hoi, Ik weet niet of hier al een topic over is, zo ja dan mag er een slotje op.

weet iemand een leuke/aparte/stoere sport in de buurt van Heerlen,Sittard,Maastricht,Landgraaf enzo?

Ik heb al gedacht aan motorcross,kickboksen,snowboarden maar motorcross ligt te ver weg,kickboksen vind mijn moeder te gevaarlijk en snowboarden vinden mijn ouders te duur. :hammer:

Softbal, schermen, lacrosse, aparte vechtsporten? En toen was mijn inspiratie op.

Kickboxen is helemaal niet gevaarlijk, wat een onzin?
In groepslessen spar je meestal maar weinig en als je het doet is het gewoon vriendschappelijk en dus niet op t hoofd e.d.

Ik heb 2 jaar lang gekickboxt in groepslessen en heb zelfs mn bitje nooit nodig gehad.
Het is voornamelijk techniek, cardio en oefenen op van die kussens en zakken.

edit; als er iets van die 3 dingen gevaarlijk is dan is het motorcross wel en aan snowboarden indoor heb je nou ook niet echt veel.

Ga sportief paaldansen? haha

Oooh mountainbiken in Zuid-Limburg <3<3
In september ga ik speciaal om te mtb-en een weekend naar zuid-limburg, maar als het zou kunnen zou ik elke rit daarheen gaan :slightly_smiling_face: Ik zou zeggen, buit het uit meisje, die mooie omgeving. Het is een stoere sport, die weinig meiden doen, je krijgt er een goede conditie van, gaat snel vooruit als je net begint en als wat wilt afvallen is het ook een prima sport.
Er zijn vast wel toerclubs of mtbverenigingen bij je in de buurt waar je je bij kunt aansluiten, zodat je met andere mensen samen kunt fietsen. De fiets zelf is natuurlijk wel even een investering, maar op marktplaats staan genoeg mtb’s die nog wel een paar jaar meegaan!

Helemaal mee eens! Ga gewoon mountainbiken! (:
In het begin misschien een beetje onwennig, maar zeker de moeite waard! :upside_down_face: