Leuke activiteiten? (soort van date)

oke, ik weet dus echt even niet waar ik dit moet plaatsen ;p dus doe ik het maar hier, want ik vind creatieve ideeën ook heel leuk haha :grin:

ik moet namelijk leuke activiteiten verzinnen om te doen met andere meiden uit mijn dispuut. ik ben dit jaar namelijk bij een dispuut gegaan en nu moeten we alle meiden ‘daten’ om ze beter te leren kennen. maar ik heb helaas niet zo veel leuke ideeën om te doen. ze willen namelijk dat je ook een beetje origineel denkt, dat het niet te duur is maar wel erg gezellig natuurlijk. ik heb zelf wel een paar dingen bedacht (waarvan ik er ook al wel wat heb uitgevoerd) namelijk:

• zelf armbandjes maken
  • aquafitten
  • high tea (delicious tasting van de pickwick ;p)
  • de cupcakes van de delicious tasting zelf maken
  • zeep maken
  • schaatsen
  • glitter gympen maken a la de diy hier op girlscene
  • pubquiz
  • bonbons maken
  • als publiek naar een tv programma

dit zijn een aantal voorbeelden, maar helaas heb ik nog maar 5 dates gehad en heb ik er nog een stuk of 25 te gaan :stuck_out_tongue:
dus heeft iemand misschien tips? (:

niemand?

samen een maaltijd bereiden en dat opeten
samen een middagje vrijwilligerswerk gaan doen
samen muziek maken?

nog meer mensen ideeën? (:

oeh heb nu snelsnelsnel tips nodig, zou net met een meisje gaan buikdansen maar door omstandigheden kon ze dat niet redden… nu komt ze over een half uur en heb echt geeeen idee wat ik moet gaan doen!

Je zei zelf al high tea, als je nou zelf de high tea maakt dus gewoon kleine koekjes kleine cakejes al die dingetjes die er bij horen ?
of zelf sushi maken ?

Pizza maken is veel werk en ook best leuk (:
(niet kant-en-klare bodems maar dan een van witbrood deeg :slightly_smiling_face: Gewoon die van koopmans en dan staat er op de zijkant hoe je het moet doen, tomato fritto van heinz of misschien zelf saus maken :grinning: )

^ Die meiden zijn allang geweest

sushi maken vind ik ook een leuke, die ga ik misschien nog wel een keer doen!
en Silverbleed, die meiden zijn nog niet allemaal geweest (:

Niet gekeken naar de datum, maar ze heeft er nog veel te gaan zei ze :slightly_smiling_face: