Leuke activiteit met vriend?

Hallo allemaal!

Ik heb nu al 2 jaar een vriend, dus de standaard dingen zoals bioscoop, zwemmen etc hebben we al 100x gehad. Heeft iemand nog een leuk idee voor wat we kunnen gaan doen? Liefst niet te duur en in (omgeving) Amsterdam).

Alle tips zijn welkom! X

Picknicken (beetje koud alleen, maar met hot choco lijkt het me vet leuk :3), thuis iets bakken, een dagje treinen (heb je studenten ov? dat is ideaal). En ehm, collecteren? Lijkt me best leuk om samen te doen;p Ennum, dierentuin?

Wat dacht je hier van

Op zich hele leuke ideeën, maar we spreken standaard af op vrijdag vanaf een uur of 5/6 (vanwege school, bijbaantje enzo hebben we het allebei druk. Vandaar de vaste dag). Dus dan valt er al een heleboel af. :frowning_face:

Upje

Die link is genius.

Bedankt voor de tip, maar vond het toch handiger om het hier te plaatsen. Hier kunnen mensen hun eigen ervaringen delen, heb ik meer leeftijdgenoten, etc. etc.

Naar de musical is heel leuk! En wat dacht je van naar een stad waar jullie nog nooit zijn geweest? Of een dagje zeilen in de zomer/ moterbootje huren!

Thanks! Idd leuk om te doen. Nog meer tips zijn welkom!

Er is hier een heel groot, dan wel niet algemeen topic voor. Kun je ook googlen

Hebben jullie gedeelde interesses? Daar kun je misschien wat mee (:

En bedankt voor je bijdrage. :slightly_smiling_face:

*high tea?
*bowlen? (voor ong 60 euro kan je bij mij in t dorp bowlen en steengrillen)

Een nachtje naar een andere stad? Zeker als je een OV hebt is dat lekker goedkoop reizen.

Leuke ideeën allemaal, hier kan ik zeker wat mee. Thankss!

• Dagje scheveningen enz.
  • Fotoshoot haha
  • walibi/efteling enz.
  • bungeejumpen,

hopelijk krijg je inspiratie haha ;p x

Schaatsen??

Schaatsen, een andere stad bezoeken, heel uitgebreid koken, weekendje weg, filmmarathon houden.