Leuke actie om het goed te maken

Hee ladies,

Geen idee of hier al een topic over is, maar ik heb jullie hulp met spoed nodig. Ik heb iets stoms gedaan waardoor mijn vriendje twijfelt over onze relatie. Ik heb al sorry gezegd, maar ik vind het zelf niet genoeg. Ik hoop hem te kunnen overtuigen doormiddel van een origineel idee om te laten zien dat ik erg veel van hem hou.

Hebben jullie tips?

Alvast bedankt!!

Je opgeven voor All you need is love.

kadotje kopen , of een nachtje boeken om samen ergens heen te gaan ofzo ?

Hahaha ohneee dat vind ik zo genant! Dat zou ik nooit doen voor de tv…

Maarre, weekendje weg vind ik wel een goed idee. Lekker met z’n twee, romantisch.
Of hem elke dag een brief sturen, waarin je zegt hoeveel je van hem houd enz? Of is dat te klef? :stuck_out_tongue: Of als je muzikaal bent, schrijf een liedje voor hem.
Ik weet het niet zo goed, ben niet zo romantisch aangelegd eigenlijk haha.

Toen me ex en ik ruzie hadden kwam ik bij hem met 2 long chickens van de burger king :stuck_out_tongue: Hij vond het helemaal geweldig. Was gelijk goed toen

Verras hem met iets waar hij heel veel van houdt. Misschien iets met auto’s? Of uiteten? of iets waar jullie allebei een goede herinnering aan hebben.
Maar zorg er wel voor dat alles goed en romantisch geregeld is hihi.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

seks

Uit eten of samen lunchen =D

Klinkt misschien raar maar ik zou nooit meteen zeggen ‘‘he schat kom, omdat je zo twijfelt gaan we een weekendje iets leuks doen!’’
Zou het eerst ef goed uitpraten, anders ga je het wegstoppen terwijl hij misschien heel veel wil vragen en weten…

denk dat het er een beetje aan ligt hoe oud jullie zijn…(Als je 16 bent ga je denk ik niet ff een weekendje weg.) En wat je dan precies hebt gedaan om hem te laten twijfelen??

Taart voor hem bakken?

Haha ik had een keer van die hartjessnoepjes gekocht en toen had ik voor mijn ex
I LOVE YOU op het bed neergelegd met al die hartjes, vond ie wel lief :stuck_out_tongue: Misschien ook een idee voor jou?

Met hem iets leuks gaan doen? (bv. pretpark, concert etc.)