leuk vinden

oke gister ging ik en mijn vriendin naar het zwembad, er was daar een mooie jongen dus we keken de hele tijd naar hem maar evenlater keek hij de hele tijd naar ons. Een vriend van hem zei evenlater dat die jongen me vriendin leuk vindt. later gingen we nog van de glijbaan met hun en kregen we hun msn enzo. mijn vriendin en hij vinden elkaar heel leuk maar ik vindt hem ook leuk en denk de hele tijd aan hem maar dat wil ik niet.

kunnen jullie me helpen?

Als je een echte vriendin bent, probeer je je gevoelens op zij te zetten. Hoe moeilijk het ook is! Doe er niets mee.

Als het zo maar een jongen is die je een keer ontmoet hebt en hij al soort van duidelijk heeft gemaakt dat hij je vriendin leuk vind dan kan je beter jou gevoelens opzij zetten en hem aan je vriendin over laten.
Niet dat ik zeg dat dat altijd moet, maar het is zomaar een jongen lijkt me als je hem net ontmoet hebt en je vriendin maakt dus in dit geval meer kans.

^Dat.

+ Als het echt niet lukt en je echt het gevoel hebt dat je de liefde van je leven hebt gevonden kun je het er altijd over hebben met je vriendin, maar als hij je niet leuk vind houdt het ook wel op.