leuk thema voor een feest?

Ik geef in maart een feest samen met mijn vriendin omdat we allebei 15 worden. Er komen rond 80-100 mensen, aardig wat dus. Het is zowiezo binnen, maar we weten niet echt een leuk thema. We wilden eerst iets van Las Vegas, maar dat bleek dus dat iemand anders die we kennen dat ook al deed. Dus dat is niet zo origineel.
2 jaar geleden hebben we het thema pink gehad, en willen nu wel iets leuks maar niet kinderachtig ofzo.
Hebben jullie misschien een leuk idee voor een thema?

een fout feestje :grinning:

wat ik een superleuk thema vond was; ‘roze en goud, helemaal fout’ maar misschien vind je dit ook kinderachtig?
ik vond het echt geweldig. iedereen kwam met grote gouden kettingen, roze panty’s en luipaardprintjes.
je kan echt helemaal los gaan op zo’n thema.
en anders beauty & the nerd? niet heel orgineel, maar ik vind het wel een leuk onderwerp… (: het idee dat je je schaamteloos als zo’n gigantische nerd kan vertonen is toch superleuk! misschien kan je ook wel alleen het thema ‘nerd’ doen. dat lijkt me echt supergrappig! misschien doe ik die wel voor m’n eigen feest… eneehm. ik heb ook gehoord dat er een thema; onderwater was… mensen zeiden dat het er allemaal superleuk uitzag… zelf was ik er niet. maar misschien kan je er wat mee…
succes!
xxxx

Horror-thema ( :

hihi dat bedoelde ik dus,
en dan van die eendagsvliegen muziek opzetten.
^^

idd, foute party

Bezopen in de tropen, white party, los in het sprookjesbos, put your colour on, dress like your opposite sex…

Tsja, door hockeyfeesten krijg je genoeg inspiratie :wink:

Dress like a kid,

dat hadden ik en een vriendin gedaan voor onze zestiende verjaardag,
iedereen in vrolijke kleurtjes en cartoon printjes, super grappig

Sex in the city
Sprookjes
Black & white
Heaven ft hell ( duivel en engeltjes ? )

ik heb geen inspiratie haha.

Celeb partyy.

die is ook leukk! :grinning:

hahaha die is echt hilárisch

echt leuke ideeën allemaal!
ik had ook nog bedacht:
Boer zoekt Hoer

weet alleen niet of dat wel zo leeuk is?

Ok nou in Maart is het dan zover jaja ik word 25!! PPppff oud :wink:
Nu wil ik graag een Gooische vrouwen thema feest houden…
Hebben jullie nog leuke ideeën?
Alvast bedankt!

Horror, Strand, Celebrity Party, Tropisch, Een feest waar de meisjes allemaal met van die mooie jurken aan moeten en de jongens echt als een gentleman ( ik weet niet precies hoe je het schrijft )