leuk spel op spele.nl :P

hallo,
ik heb een leuk spel gevonden op spele.nl alleen weet ik niet hoe ik dit uit moet spelen. Dus als je je verveelt dit is een leuk spel! Er staan ook tips op youtube hoe je het kunt spelen. Ik hoop dat het je lukt! http://spele.nl/games/puzzel/ontsnap/sagrarios-room-escape/

Huh, die koffer is inene weg.

jaaaa ik heb dit ook gespeeld maar kwam er echt níet uit! op een gegeven moment was er niks meer om op te klikken :frowning_face: dus kon ik niet verder!

Waar zijn de dingen die je hebt gepakt opgeslagen? O.o

Edit: Nevermind, ik weet het al.

echt,ik snap er helemaal niks van>:frowning_face:

Oke. Ik krijg die koffer niet eens open.
Wtf?

Waar sla je die dan op? ;p

Ik heb m volgens mij, maar ik moet zeggen dat ik wel gecheat heb (-; op youtube heb je van die walktrough filmpjes, haha, ik wilde het zo graag weten!

Ik snap er niks van, wat is de bedoeling? :stuck_out_tongue:

Je moet uit de kamer zien te komen, en dan kan alleen door spullen te zoeken en codes op te lossen enzo.

Edit; Oh wacht, ik snap het al, de sleutel ligt achter de koffer.
Zonder walkthrough zou het me nooit lukken. :’)

ik heb de filmpjes op youtubeook gebruikt, en onder dat spel staat ook wel vanalles. alleen is het door kinderen geschreven dus ik snap net echt alles. :stuck_out_tongue:
Ik meot nu van die damblokjes dingen kraken. Alleen zou ik nooit weten hoe dat moet :frowning_face: op yt staat het heel erg onhandig.

yes! ik ben uit de kamer! het is op het laatst heel moeilijk maar je moet gewoon goed naar de papiertjes kijken en alles gebruiken!

Ahh ik had dit nooit aan moeten klikken! Ik ben slecht in dit soort spelletjes ): Dat gaat me nooit lukken joh

Ik hou er mee op ik heb er genoeg van :’)

wtf waar staan die dingen dan??

Huh waar kun je je spullen terug vinden dan? die je hebt gepakt xD

^ idd, kan ik niet vinden :frowning_face:

Boven het spelscherm kun je het scherm groter of kleiner maken (door op de + of - te klikken) Als je m groter maakt dan komt er een balkje boven te staan waarin je spullen staan!