Leuk om te doen voor vriend?

Hee, ik ben nog niet zo heel lang samen met mijn vriend maar het leek me leuk om iets kleins te doen.
Ik heb van die witte memo’s in de vorm van een tekstballonnetje. En ik wou dan 3 kleine hartjes er op zetten en ergens op zijn bureau plakken ofzo. :flushed:
Is dit tè klef voor niet zo lang een relatie? Of een leuk idee?

Ik ben trouwens 17 en hij 19 ;p

Leuk idee. Kan prima. Ik zou er alleen een lief (niet overdreven) tekstje opzetten i.p.v. hartjes. Iets persoonlijker :slightly_smiling_face:

Jaa dat is ook wel een goed idee, maar zou niet weten wat ik er op zou kunnen zetten hahah

Mmh, ik weet niet hoe jullie relatie is en hoe het karakter van je vriend is. Mijn vriend zou er namelijk niets voor voelen als ik dat zou doen, hij houdt helemaal niet van dat soort dingen. :’)

Jaa daar ben ik dus ook bang voor xd, dat het te klef overkomt

Maar hoe gaat jouw vriend om met jou? Is hij aanhankelijk of hoeft dat gefriemel/geknuffel niet de hele tijd van hem? Dat maakt wel een wezenlijk verschil.

Mijn vriend plakt ook wel eens een post it ergens met gewoon xxjes of een hartje erop. Dus mijn vriend zou dat wel leuk vinden, kleine dingetjes. Ik zou het gewoon proberen.

Mag ook hier:
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/officiele-topic-cadeau-voor-je-vriend-136113.0.html

Jaa hij is wel van het knuffelen enzo de hele tijd, maar ik denk altijd veels te moeilijk en ben dan toch bang dat hij het te klef vindt xd

Dit heb ik vandaag nog gedaan! Hij was vanochtend gezakt voor zijn rijexamen door een stom foutje en heb toen ik wegging stiekem een briefje onder zijn kussen gelegd. Er stond iets op in de trant van :

‘Vond het weer een fijn dagje vandaag, ondanks dat het vanochtend niet zo liep als je gehoopt had. Volgende keer gaat het je lukken, ik ben alsnog trots op je. Slaap lekker voor straks en tot snel! Ik ben gek op je, kusjes xx’

Toen bij de bushalte gezegd dat als hij klaar was met sporten, maar eens onder zijn kussen moest gaan kijken dus ben benieuwd. Als het goed is komt hij zo thuis. Heb eerder toen ik hem net leerde kennen iets soortgelijks gedaan zonder er bij na te denken. Ik moest werken (in de bediening) en het was heel rustig, hij ging sporten en heb toen wat op een briefje lopen kladderen, iets van ‘ga jij maar lekker de borsten en de biceps trainen’ met een hartje erbij, foto van gemaakt en doorgestuurd. Vond ie toen al erg leuk.

Ligt er maar net aan wat voor type je vriend is, maar denk dat over het algemeen iedereen een lief, klein berichtje wel waardeert.

Gewoon proberen, als hij het niks vindt kom je er wel achter haha :slightly_smiling_face: