leuk/nietleuk

Het zit dus zo, er is een jongen.
En die zit al echt een paar weken achter elkaar om kusjes te vragen enzo. Dan geef ik ´m soms wel gewoon een kusje. Doe ik met wel meer jongens, gewoon vriendschappelijk.
Maar afgelopen vrijdag probeerde hij me steeds te zoenen. Hij was ook niet dronken ofzo.
En toen hoorde ik weer van een andere vriend dat hij had gezegt dat we daadwerkelijk gezoend hadden. Dus ik navragen, zei hij dat hij ´t anders had gezegt. Dat hij gewoon bij me was zeg maar.

Maar nu had ik het er met een vriendin over, en toen zei ze van: jullie staan wel leuk bij elkaar.
En nu zit ik helemaal met verschillende gevoelens. Want ik heb soms wel van die momenten dat ik naar 'm kijk en denk dan; hij is wel leuk. Maar dan als ik hem zie is het vaak toch in het weekend en als ik nu met hem zoen, denk ik dat het toch maar voor éen keer is. Ik had vrijdag gevraagd van dat het dan toch maar voor éen keer was. Toen zei hij dat ik daar zelf verandering in kon brengen.
Maar ik heb al zovaak meegemaakt dat ik met jongens zoende die echt zeiden dat ze me leuk vonden, en zo ineesn van het ene moment naar het andere moment me ontwijken ofzo, of gewoon ineens anders doen.
Plus daarbij dat er nog een andere jongen is waarbij ik twijfels heb.

Somebody knows what to do?
sorry voor het lange verhaaltje.

je kan hem het best beter leren kennen
en als je m leuk vind gewoon met hem zoenen
niet alle jongens zijn hetzelfde

Hmm, ik weet niet, je kan het wel proberen, want stel, deze is wel leuk , dan heb je hem wel om een vervelend excuus afgewezen…

ik zit nu ook wel redelijk veel aan 'm te denken eigenlijk.
Vooral omdat een andere vriendin ook net zei dat hij wel leuk bij me stond,
pffffffff. ik haat deze gevoelens.

misschien moet je hem gewoon beter leren kennen?

en niet met iemand zoenen omdat je bang bent dat ie daarna wegrent schiet niet op :stuck_out_tongue: dan kun je dat beter gewoon tegen hem zeggen?

je moet hem niet leuk vinden, omdat hij je toevallig leuk vind. Je moet nu ff nadenken of je hem ook leuk zou vinden als hij jou niet leuk zou vinden.

‘’ love is not finding someone you can live with, but someone you can’t live without. ‘’