Leuk moederdag cadeau?!

Hey!
Aangezien het 8 mei weer moederdag is ben ik opzoek naar leuke, niet te dure, beauty-gerelateerde moederdag cadeaus. Zoals een lekker luchtje of zo. Iemand ideetjes?

x

Tja, bij de etos en da hebben ze altijd van die pakketjes toch? Met een luchtje, douchegel en scrub bijvoorbeeld. Volgens mij zijn al die pakketjes bij de Etos nu 15eu.

Dankje voor de tip. Alleen vind ik die pakketjes een beetje standaard worden… zoiets geef ik heel vaak. Maar als nog: thnx voor je tip! :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ik dat inderdaad ook doe ^
Alleen doe het elk jaar al, dus beetje saai ;p

http://forum.girlscene.nl…rdag/list_messages/190842

Je kan ook gewoon een paar leuke beauty dingen kopen (zoals bij de etos, kruidvat, enz.). Dan doe je de dingen in een mandje (ofzoiets) en doorzichtige folie eromheen, strik erop en het ziet er leuk uit :grinning:

je kunt oook doosjes samenstellen,
dus bepaal je zelf hoeveel het kost wat er in gaat.
en je kunt bv, moooie oogschaduw en alles in die kleur samenstellen ofzo.

bij de douglas hadden ze neppe rozen, en die blaadjes waren dan badconfetti ofzoiets, waren 1,95.
helaas hebben wij geen bad. :stuck_out_tongue:

Hoeveel moet het ongeveer kosten?

het is geen slecht idee om in een doos spullen in te doen zoals make-up.
vorig jaar had men zus als cadeau (soort van een tas) met make-up erin gegeven.
Sieraden,tassen en schoenen zijn ook wel leuk.:astonished:

ik heb bij de xenos een lantaarn gekocht voor in de tuin voor 10 euro! misschien is je dit iets te prijzig maar je hebt er ook nog heel veel andere leuke dingen dus ik weet niet of je moeder van zulke dingen houdt maar anders kun je daar eens kijken!

oh het is trouwens niet beauty gerelateerd maarja dit is ook leuk toch :stuck_out_tongue:

Ik en m’n zus hebben vorig jaar voor m’n moeder d’r verjaardag een pandora armband gegeven, en nu kunnen we -lekkermakkelijk- iedere keer een bedeltje geven. Echt een aanrader!

ik ga een chanel lippenstift kopen voor mijn ma via deze site C= http://www.cosmobrands.nl/index.php is een stuk goedkoper dan in de winkel x’D

zelfs met verzendkosten erbij? =o

^ nee is exclusief… maar verzendkosten zijn best laag :stuck_out_tongue:
maar helaas… zit geen leuke kleur bij voor mijn ma >_> die houd alleen van lichtrood… naja ik zoek wel iets anders van die site uit x’D

Edit mod: reclame maken is niet toegestaan en oud topic, dus slotje