Leuk maar Gek kado voor 2 beste vrienden

IDEEEEN ? , ik zit samen met een vriendin van alles te bedenken maar we weten niets. het zijn onze 2 beste vrienden… maar worden 20 ,
en we weten echt geen kado…
Kusjes …

BTW; ik wist niet waar deze topic hoorde… :blush:

Leer typen

Nee, ik heb geen ideeën. Upje!

een skippiebal :guitar:

Upje ?

ik lees even mee,
moet ook nog een kado kopen XD

uhm. ik ken echt een hele leuke site.
ik weet niet of je 't online mag/wil bestellen?
ik zal het even voor jullie zoeken (A)

Ehm, misschien leuk om zelf iets voor ze te maken? bijvoorbeeld twee schoenendozen beplakken met allemaal foto’s van jullie en daarin badzout en verwendingetjes te doen?

Ik heb ooit op mn verjaardag een soort rieten mandje gekregen (kan ook iets anders zijn) met een fancy erin, deo, zeep, dat soort dingen. Gewoon dingen waar jullie vriendinnen van houden :relieved:

hoe oud worden ze?
kijk t ligt aan de leeftijd maar als er bij ons in de vriendgroep iemand 18 of 21 wordt ofzo (belangrijke leeftijd) krijg je gewoon iets van een vibrator, een stripper, een dildobanaan :stuck_out_tongue: ofzoiets stoms

http://www.bestthings.nl/

hele vette site met hele leuke, maar ook lekker typische mannendingen xD

het gaat zover ik snap over jongens. Dus dan is badzout een beetje raar niet? of ze moeten ijdel zijn ^^. maar uhm? ik weet niet iets leuks van bij de expo ofzo en dan veel kleingeld erbij?

ooh, haha. daar las ik overheen :stuck_out_tongue:

… een krat bier? :’)

Dank jullie wel! voor jullie reacties…
Al zit er nog niet echt iets bij dat ik denk van jaaa… (A)
alleen ik zal ook even op die site kijken!

Even voor de duidelijkheid ze worden 20 (A) xx

haha, zat er nog wat bij?

haha neen niet echt!
we hebben maar besloten om gewoon een kaart te doen, met meeer geld erin ghehe xD
erg ORGINEEEEL maargoed (A)!

http://www.tntkadowinkel…dlist.asp?idCategory=1598

echt supergrappige en maffe cadeaus in de categorie “gadgets”, zoals een hamster in een rad dat je moet aansluiten met de usb-poort: hoe sneller je typt, hoe harder de hamster rent! :stuck_out_tongue:

Een diepvriespizza, als grapje. xD
& dan een serieus cadeau…

abonnement op de donald duck haha