Leuk lingeriesetje voor vriend

Hey,

Normaal ben ik hier meer een stille meelezer, maar nu heb ik zelf even een keer een vraag.
Mijn vriend heeft mij eigenlijk nog nooit in een lingeriesetje gezien, maar laatst gaf hij een keer een kleine hint dat dit hem wel een keer leuk leek. Omdat ik zelf niet van strings hou, vallen die dus al af.
Ik heb niet zoveel geld op dit moment, omdat ik aan het sparen ben voor Parijs, waar ik met hem heen ga, dus ik dacht al snel aan iets leuks van de H&M.
Ik vind het best moeilijk om iets te vinden waarvan ik denk dat hij het leuk vindt en omdat het nog niet zo heel extreem hoeft direct, dacht ik aan zoiets om mee te beginnen, zodat ik later nog wel weer iets anders kan kiezen. En dit kan ik ook nog gewoon normaal wel dragen als ik wil.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3NV_0207_016R.jpg]&set=key[rotate],value[-1.2]&set=key[width],value[3039]&set=key[height],value[3554]&set=key[x],value[954]&set=key[y],value[194]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]

Is dit leuk om mee te beginnen? Dan ziet hij me eindelijk een keer in een setje, wat hij graag wil, en dan voel ik me niet direct heel ongemakkelijk

Jaaa heel leuk! En ook weer niet tè. :slightly_smiling_face:

Je foto werkt niet, dus ik kan niet zien wat je precies bedoelt.
Maar vraag je vooral af; ga je je gemakkelijk voelen in het setje?

Bij wijze van spreken, een doorzichtige, kanten BH en inimini-stringetje kunnen misschien ontzettend sexy en opwindend zijn voor je vriend. Maar als jij je er ontzettend ongemakkelijk in voelt, is het voor hem ook een stuk minder leuk om je erin te zien. Want dat zou hij ook wel merken aan je.

Maargoed, uit je omschrijving maak ik op dat het een setje is dat mooi bij elkaar past, maar dat het wel ‘rustig’ genoeg is dat je het ook normaal zou kunnen (en durven) dragen. Dus als jij denkt dat je je er comfortabel in zou voelen, dan zou ik zeggen dat het zeker leuk is om te doen.
En ik weet bijna 100% zeker dat je vriend het ook heel erg zal waarderen. :slightly_smiling_face:

Ja ik wil niet tè beginnen en omdat hij me toch nog nooit in zoiets heeft gezien dacht ik ook al dat dit dan al wel genoeg voor hem is eerst.

Maar ik dacht ik vraag even jullie mening hier voor de zekerheid nog haha :flushed:

@Lore

Je moet even de hele link kopieren en niet alleen het stukje wat je kan aanklikken aanklikken!

Oh ja hij pakt hem niet helemaal goed, misschien zo wel:
http://tinyurl.com/mdx6bx6

Zoiets is toch mooi? Mooie kleur inderdaad en het is vooral ook heel belangrijk dat jij je op je gemak voelt erin, anders is het natuurlijk ook minder opwindend voor je vriend.

Dit doe ik nog wel zonder moeite aan inderdaad. Als ik een corset of weet ik veel wat zou hebben zou ik me, nu nog, verschrikkelijk ongemakkelijk voelen. Dit kan ik ook nog wel gewoon aan hebben, terwijl het toch ook wel weer iets leuks heeft voor een avondje met mn vriend

Nouja, begin gewoon hiermee. Het is een mooi setje en je vriend zal het zeker waarderen. Je kunt altijd nog iets anders proberen over een tijdje als jij je daar gemakkelijker bij voelt.

Ik heb zelf persoonlijk een voorkeur voor wat meer uitdagende lingerie. Maar dit is echt hartstikke leuk om mee te beginnen! Leuk kleurtje, leuk zo met dat kantje eraan, ziet er goed uit hoor. En natuurlijk moet je je er goed in voelen, dat is ook wat vreemd de eerste keer, maar geloof me het went snel. Zeker als je een leuke reactie krijgt van je vriend. Have fun!

Ik vind het persoonlijk nogal een alledaags setje.
je kan kijken bij de New yorker die hebben voor kleine prijsjes erg leuke setjes. Ook van die jurkjes die niet te zijn.

Ik heb hem een foto van dat setje gestuurd, ik kon het niet laten haha, met de vraag ‘is dit een goed begin?’ Met eerst nog een beetje gesprek over zulke setjes ervoor. En hij reageerde heel enthousiast, dus nou ja denk dat dit hem eerst maar wordt dan.

:see_no_evil: :relieved: :?:Doe niet iets als je het niet wil