Leuk idee meivakantie met het 'gezin'?

Haaaaj, wij gaan eigenlijk nooit in de meivakantie met ons gezin op vakantie maar ik wilde deze meivakantie is een paar daagjes weg met mn ouders en zusje. mn broertje moet ook mee maar hij is pleegkind dus niet echt broertje(9 jaar oud). ik ben dan 16 en mn zusje 14 dus wij zouden ook wat samen kunnen doen, maar omdat mn ouders graag ook samen wandelen (omdat wij meestal niet mee willen.) kunnen mn zusje en ik niks samen gaan doen omdat ik dan beetje het idee heb dat ik mn ouders opzadel met mn pleegbroertje. en ik weet niet echt dat ik samen met mn zusje en pleegbroertje kan doen of met mn ouders erbij.
weten jullie leuk (goedkoop) idee voor deze situatie zodat ik (en mn zusje) niet helemaal aan mn ouders vast zit zodat ik ook nog zelf iets leuks kan gaan doen ergens? (A)
xxx

Naar Texel gaan is altijd leuk, ben ik ook een keer geweest in mei. Er zijn heel veel leuke dingen te doen voor verschillende leeftijden en er kan ook goed gewandeld worden. (Hadden mijn ouders toen ook gedaan, ging ik met een vriendinnetje naar de disco terwijl zij een avondwandeling maakten) En als je naar een plek gaat waar andere kinderen zijn kan je pleegbroertje ook vrienden maken en dan kan hij ook een beetje zijn eigen gang gaan.

x

Terschelling is heel erg leuk, maar dan is het handig om een fiets te huren.

Misschien si het handig erbij te zeggen hoe oud je (pleeg)broertje is.

leuke reacties, maar een eiland is denk ik een beetje duur voor de bootkosten, of valt dat mee?

oh stom, vergeten. hij is 9!

en hij woont overigens pas 3 maanden bij ons, vandaar dat het ff wennen is voor de vakantie.

ik heb niet echt een idee, maar heel ff een vraagje wanneer is meivakantie, want dat hebben ze niet in België waar ik woon :stuck_out_tongue:

Rond de 25 euro p.p. volgens mij.

De veluwen zijn leuk, of gewoon ergens anders aan zee, lekker uitwaaien.

Bij ons iets van de week van maandag 30 april af een week. (A)
Hoe zijn jullie vakanties dan?

maar alvast bedankt.

op vakantieveilingen zijn er ook vaak aanbiedingen die voor het hele gezin gelden? Dat is niet extreem duur en er is vaak een zwembad bij enzo:)
vakantieveilingen zo iets ofzo?

@ Lighter Euhm ik weet dat wij een paasvakantie hebben binnen 2 weken begint op 30 maart en duurt dan 2 weken, hoelang duurt die bij jullie dan?