Leuk hotel Turkije

Hej !

Ik wil graag met m’n vriendje een weekje op vakantie in Turkije. Weet iemand van jullie mss een leuk hotel daar ? want de foto’s op internet vertrouw ik toch niet echt zo.
Groetjes

Ik ben van 3 juli tot 17 juli naar Kusadasi geweest, Sealight resort!

Echt een superhotel, goed all inclusive, goed eten. Ben al een keer in Turkije hiervoor geweest, maar toen echt ziek geworden van het eten, dus wat dat betreft is dit echt een superhotel.
De kamers zijn super en de service ook, qua kamermeisjes.
Zwembad is ook geweldig, en iedere avond leuke entertainment beneden.
Er is ook een discotheek, maar daar komt nooit iemand, dus daar moet je niets van verwachten.

Het enige nadeel is dat het niet erg dichtbij het centrum is, maar heen met de taxi is 5 euro en terug hooguit 8 euro.

Als je toch voor en ander hotel gaat, zou ik voor een ander 5 sterren-resort gaan. Het is niet heel veel duurder, maar de service en het eten is veel beter dan een 4 sterren-hotel.

Veel succes, ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat kiezen :slightly_smiling_face:

Hmm, ik ben vorige zomer naar Turkije geweest, naar een Hotel in Istanbul. Ik weet niet meer hoe het heet, maar het was wel een 4sterrenhotel…

Asos Thermal is een goeie hotel, je kan de site ervan opzoeken voor meer informatie.
Het is best wel duur maar mijn neef werkt er, als je wilt gaan ik iets voor je regelen xD

Ik ben vorig jaar naar Salmakis hotel geweest vlakbij Bodrum en dat was erg leuk. Super lekker eten, als je van de Turkse keuken houdt tenminste… En een mooi zwambad + prive strand. En de hotelkamer zelf was ook mooi en clean. Moet je maar even naar de site gaan.
En een vriend van me zit nu in Club Orka in Fethiye voor de 7e keer en hij zegt dat het daar leuk is haha. (logisch want anders ga je daar niet zovaak heen xD)

/

Ik ben vorig jaar in Alanya geweest, in hotel Blue Wave.
Minder dan 500 euro per persoon, 10 dagen & all inclusive (a)

Ik ken alleen marmaris - gizem
niet echt geweldig, maar ook niet slecht.