Leuk DIY verjaardagsgeschenk voor mama

hey girls,

Ik heb al gekeken bij crea bea en ook daar al dit berichtje geplaats, maar ik krijg maar geen antwoord. Ik koop elk jaar iets voor mama,ze wordt nu 35 jaar en ik wil iets speciaal zelf maken voor haar. Weten jullie soms toffe cadeautjes om zelf te maken? Ik zou jullie heel dankbaar zijn!!! en liefst niet te moeilijk, bijvoorbeeld iets uitknippen en plakken,…
Dankje

xxx
Lisa

oei dit staat niet bij de juiste onderwerptopic.

www.chocoladepizza.nl

reacties graag :wave: :upside_down_face:

oh dankje, maar ik zou graag iets zelf maken. maar toch bedankt, want ik denk dat ik dit eens een andere keer ga doen. xx

Hmm, iets met een fotolijstjes doen en dan daar een foto in doen.

sorry ben ook inspiratie loos.

eem eeen leuke ketting maken?? of armband…er staat wel een voorbeeld van een ketting op girlscene bij DIY…maar denk dat dat nog meer moeite is dan knippen en plakken…sorry weet verder ook niets:|

oh misschien allemaal kleine fotos van jou en je moeder en dan een soort collage maken wat in een fotolijstje past met allemaal lintjes of stickers er bij??

dankje voor de reacties, ik heb nu maar een oneindige kaart gemaakt, versierd met allemaal gebeurtenissen die op mijn mama haar geboortedag zijn gebeurt. bedankt voor jullie reacties!!!

http://www.youtube.com/watch?v=G9Wq2EbpSe8

Bij DIY staat een Message In a Bottle ,
die heb ik gemaakt voor mijn moeder … aar ik koop er ook nog iets bij .
wat je ook kunt doen is zelf de versiering maken ,
zoals helemaal een eigen gepimpte doos maken en dat je daar allee kadoos in doet ,