Leuk creatief cadeau voor moederdag!

Hoi iedereen!
Ik was van plan om voor moederdag iets leuks te gaan maken.
Eerst wilde ik een schilderij maken, maar ik wist niet echt wat ik erop ging schilderen (misschien ideeen?).
Maar nu denk ik, misschien kan ik ook iets anders creatiefs maken!
Hebben jullie misschien ideetjes?
Alvast bedankt, jullie zullen mij en mijn moeder heeeel veel plezier doen (:

up!
ik wil ook graag iets maken, maar ben inspi-loos :kissing:

up!
ik wil ook leuke ideeen.

of iets leuks bakken ofzo. weet ook niet!

Ik ga een mok kopen, van Blond Amsterdam. Daar staat op i love mama, en dan doe ik daar allemaal verschillende theezakjes in, leuk papier eromheen, klaar! Alleen ze is ook jarig, dus moet nog wat extra verzinnen!

hmm,een mand vullen met leuk dingetjes ofzo?

ik geef niks,omdat ze het niet verdient,ondanks dat ze van me ‘houdt’.

Ik heb een fotoalbummetje (met insteekhoesjes) gekocht bij Hema en daar heb ik buiten enkele foto’s ook papiertjes op fotoformaat in gestoken met allemaal teksten en gedichten over “moeders”. En dan opgefleurd met stickertjes en stempeltjes. Ik heb het haar al gegeven omdat ze geopereerd moest worden en als troost heb ik het haar dan al maar vroeger gegeven. Ze was er super blij mee en pakt het elke dag eens vast.

wow dat vind ik wel origineel zeg!

ohh? geef eens uitleg… ben wel benieuwd :stuck_out_tongue:

ik ben helemaal niet zo origineel… -.-…
mijn moeder wou een pan (ja serieus)… dus heb een pan voor haar gekocht. haha.

doe nog wel ontbijtje voor dr maken… bosje bloemen kopen en een kaart erbij.

weekendje weg is ook leuk… (maar kost weer meteen een hoop)…

Ik ga denk ik een taart bakken voor der en dan met gesmolten chocolade Mama (L) erop schrijven ofzo. Haha maar dat weet ik nog niet zeker.

Ik heb een fotoalbum gemaakt met allemaal foto’s van m’n moeder en ons gezin en zo, haha, en ik ga er nog een cake bij maken!

Ik heb een amigurumi olifantje gehaakt en een pannenlap haha, lekker oldschool. Heb het alvast gegeven en ze was er heel blij mee! (: Dus als je het leuk vindt kun je jezelf leren haken haha (tip:youtube filmpjes!)

Wanneer is het eigenlijk moederdag? :slightly_smiling_face:

^elke 2de zondag na Pasen, dus nu 8 mei :wink:

Misschien een foto in een mooi fotolijstje van je oma en haar? Ook mooi als je oma er niet meer is. Geef je ook nog een moederdag gevoel aan haar en je oma…

@iRosh
Dat is trouwens wel een leuk idee, die theemok met theezakjes erin :relieved:

Upje :slightly_smiling_face:

ik heb royal handzeep met een roosje gekocht bij de douglas
egt heel leuk op de royal zeep staan allemaal bloemetjes

ik ga naar de film =D

Vorig jaar heb ik een eigen krijtbord voor haar gemaakt, nu heb in bij www.tnt.nl een boek bestelt, dan wordt een rol in dat boek vervangen door haar naam, dus gaat het boek ook over haar, het is namelijk een boek wat zij graag leest: Baantjer - De cock
Met moord oplossing ect.
En wordt ze dus in dat boek een assistente van de persoon: Baantjer in dat boek.

Ik ga nog wel meer kopen met mijn broertje en mijn vader, alleen dit heb ik alleen van mij gedaan.