Leuk cadeautje voor moeder?

Hee meiden,

ik hoopte dat jullie misschien wat ideetjes hadden voor wat ik voor m’n moeder kan kopen.
Mijn moeder heeft overmorgen namelijk een operatie waarna ze een aantal weken/ maanden
moet rusten… Nu wou ik graag een cadeautje voor haar kopen. Maar ik heb echt geen
idee wat een leuk cadeautje is, want ze heeft al heel veel tijdschriften en boeken enzo gekregen…
Dus dat is niet meer zo orgineel om te geven haha.
Weet een van jullie misschien een leuk cadeautje?

Een knuffeltje met een t-shirt met een lief tekstje erop? Of een ballon met een tekstje erop, een kaartje misschien. (:

Een lief kaartje misschien? (:

ik zou iets liefs geven, een knuffeltje of een kaartje ofzo, maar ook iets waar ze haar tijd mee kan vullen.

Misschien een pakket om iets te breien/haken! Je hebt van die complete pakketten, erg leuk (:

had ik ook, ik heb mijn moeder iets gegeven van www.deglimmendekraal.nl vond ze heel leuk:-)

Heeft ze misschien hobby’s? Anders kan je zoiets doen; gerelateerd aan wat ze echt leuk vindt. ^^

Je kunt ook een lekker luchtje kopen!, als je een klein budget hebt kun je bij de action er zo een halen voor 3,- Maar iets van Rituals is natuurlijk meestal ook heel leuk! xx