leuk cadeau voor vriendin

heeft iemand een leuk idee voor een cadeautje voor mn vriendin ze is 15 jaar. ik heb 10 euro te besteden maar weet even niet wat ik haar moet geven

als je een beetje creatief bent kan je wel een collage maken die helemaal bij haar past en er een lijstje omheen doen. Of dat t-shirt ontwerpen wat ze geloof ik gisteren hadden gepost

Als het een hele goede vriendin is kun je iets bijzonders maken, bijvoorbeeld een spiegel komen en de lijst beplakken met foto’s van jullie, of een doosje verven en daarin allemaal kleine cadeautjes doen.
als het gewoon een vriendin is kun je altijd een cadeaukaart geven van een leuke winkel, ik vind dat altijd leuk om te krijgen!

Wat ik wel eens heb gedaan:
Fotoboek kopen bij de action, aan de binnenkant van de kaft een leuke tekst schrijven of kaart plakken en leuk versieren met strikjes o.i.d. bijvoorbeeld. Alvast wat foto’s inplakken van jullie of alle vriendinnen. En dan een wegwerpcameraatje erbij zodat ze zelf leuke foto’s kan maken om die in te plakken.

Cadeaubonnetjes maken: Een voor een knuffel, een drankje etc. en een leuke foto in een lijstje of andere kleine dingetjes erbij. en dan er een leuk pakketje van maken.

Ik weet niet of je wel eens wat koopt op Ebay.
Maar ik heb voor een vriendin allemaal dingen op ebay gekocht voor maar 13 euro 12 dingen! (:

We moeten het nog geven, maar het zijn echt allemaal leuke dingen; sieraden etc.

oh,dit zijn wel leuke ideeën moet je met ebay niet van die invoerkosten betalen als het uit verenigd koninkrijk komt? ik zag daar namelijk leuke one direction spulletjes en ze vind one direction te gek.

Neehoor, als het onder de 22 euro is ofzo dan hoef je geen invoerrechten te betalen. :'D