Leuk cadeau voor vader die 50 wordt?

Zoals je misschien al uit de titel kunt halen wordt mijn vader binnenkort 50
en we hebben eigenlijk geen idee wat we kunnen geven!
Iemand een leuk idee?
Het mag best wat kosten, weekendje weg ofzo is ook leuk!

Ik weet niet of je vader van voetbal houdt? Maar misschien zo’n euhm rondleiding ofzo bij zn favoriete club…?

Boek een leuk hoteltje, voor je vader en moeder, zodat ze lekker een weekendje samen weg kunnen? Zullen ze vast leuk vinden.

Als hij van koken houd: Neem hem mee op een kookcursus samen met jou!
of neem hem mee naar de Spa en geef hem een beautydagje cadeau!
xoxo

Voor in de tuin, zo’n hele grote opblaaspop.
Of gewoon zelf pop maken met *naam vader* is abraham geworden ofzo iets,
een weekendje weg met de hele gezin.

Toen mijn vader 50 werd was het enigste; uit eten! :stuck_out_tongue:

En dat betaalde die zelfs samen met mijn moeder.
Volgens mij meer niet gedaan?
En als me moeder 50 word, krijgt ze parachute springen

.

up!
Mijn papa wordt ook bijna 50!

een ballonvaart?

Die wilde ik ook al zeggen x)
Of je kan gaan indoor skydiven in Rosendaal. Ik weet niet wat voor type je vader is, maargoed.
Of euh. Eerst naar bijvoorbeeld Ciske de Rat (die loopt in Scheveningen) en dan daar één of twee daagjes strand.
Of. Euhm. Vlieglessen. Diepzeevissen.
Ik ben eventjes out of inspiration :wink:

Heel onorgineel: foto van jullie laten maken en geven.

Maak een heel lelijk mannentje zo’n oud mannentje van papier mashèe
met grijse haren enz, en dan een kaartje erbij met gelukkig ben je nog niet zo oud ^^

Bovenstaande ideeen zijn heel leuk, maar kosten wel wat…

Ik heb met mijn zussen een kwartet-spel gemaakt met dingen uit z’n leven. Zijn gezin [ik, 2 zussen + moeder], zijn familie [vader, moeder, zijn broer en hijzelf, 4 vrienden, 4 hobbies, 4 laatste werkgevers etc. Het kost alleen tijd en wat papier, maar het is wel persoonlijk. [Wij zijn geen grote feestvierders dus dit matcht helemaal bij ons :slightly_smiling_face:]

Ik weet niet wat voor gezin jullie zijn, sportief of juist lui, etc.
Maar ik zou gewoon een weekendje weggaan naar iets wat bij jullie past & je vader als stralend middelpunt.

ooh, dat past zó niet bij mijn vader, maarja XD

Alsjeblieft geeeeeeeeen Abraham in de tuin of whtever -.-

Haha, mijn vader wil nooit cadeautjes of verjaardag vieren. dat haat’ie. we gaan alleen wel als hij 50 word met het gezin een week ofzo naar NY, dat is voor het eerst sinds ik me kan herinneren dat hij wat aan z’n verjaardag doet x’d

Heb je niks aan, zie het maar als een UP

Vertel is wat je vader leuk vind.
Iets zelf maken is ook leuk.
:3

Als hij van auto’s houdt, waar de meeste mannen eigenlijk wel van houden, zou een slipcursus misschien een leuk idee zijn.
Het is niet echt goedkoop maar als je met een aantal mensen wat geld bijeen legt moet dat wel lukken.

Alvast Happy B-Day for your dad.
x

Ik heb samen met mn broers en zusje mn vader een waardebon gegeven voor één uur Ferrari rijden toen hij 50 werd :relieved:

jammer dat het inmiddels een halfjaar geleden is en dat die bon nog steeds op zn nachtkastje ligt <_<

ik had mn vader toen die 50 werd een bierglas gegeven :slightly_smiling_face: met 50 jaar proost erop (of iets wat daar op lijkt)

een leuk weekendje weg met het gezin
of alleen met je moeder .
ik zou even op deze site kijken daar hebben
ze hele leuke uitjes daar kijk ik zelf ook wel eens
en een stuk goedkoper www.vakantieveilingen.nl

x