leuk boek ?

Ik ga zo naar de bibliotheek,
wee iemand een leuk meiden boek??

(14jaar)

xxxxxx(ll)

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/202646

Zoekfunctie!

als je nou even verder kijkt…

mijn vriendinnen zeggen dat Kathy’s boek heel leuk is. ik weet niet wie de schrijfster is maar kan wel even googlen.

Hier zijn meer topics over he.

Het heet Cathy’s Boek, is een serie. Het is een interactieve detective of zoiets. Je kan zelf de telefoonnummers opbellen en de internetsites opzoeken die in het boek staan en het mapje met bewijsmateriaal bekijken. Lijkt mij wel leuk!

deel 1 Cathy’s boek
deel 2 cathy’s sleutel
deel 3 Cathy’s ring

helen vreeswijk - eerwraak (spannend gaat over een turks meisje die verliefd word op een nederlandse jongen en dat word verboden door haar ouders)

helen vreeswijk - ontvoerd (spannend gaat over een meisje die word ontvoerd)

caja cazemier - vamp (gaat over een meisje die iemand leert kennen op een site en volgens allemaal dingen voor hem doet op de webcam)

maren stoffels - sproetenliefde (gaat over een meisje die verliefd is op een leraar en over een jongen die niks meer zegt)

bobje goudsmit - gepakt (gaat over een meisje die gepest word)

ik heb ze allemaal gelezen en ik vond hele leuke boeken!
ik hoop dat je er iets aan hebt! :slightly_smiling_face:

Wat ik toen leuk vond: boeken van Kate Cann, gossip girl boeken (schrijfster weet ik niet meer, von zieger ofzo?) en andere boeken van die schrijfster. Saskia Noort, Esther Verhoef?
Ik pak altijd maar gewoon boeken die me opvallen qua kaft en titel en dan kijk ik of het me wat lijkt.

Jill Mansell, John Green, Wilbur Smith zijn goede schrijvers.

zoekfunctie aub!